تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲

تقدیر امام جمعه و فرماندار سیروان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن + گزارش تصویری

تقدیر امام جمعه و فرماندار سیروان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - امام جمعه و فرماندار شهرستان سیروان در پیامی مشترک از حضور پرشور و آگاهانه مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ در پی حضور باشکوه مردم شهرستان سیروان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن فریادی امام جمعه و علی رضا رئیسی فرماندار شهرستان سیروان با صدور پیام مشترکی از این حضور تشکر و قدردانی کردند.

 

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

الحَمدُ لِلَّهِ الَّذی هَدانا لِهذا وَما کُنّا لِنَهتَدِیَ لَولا أَن هَدانَا اللَّه

 

خداوند متعال را شاکریم که در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد خلق حماسه‌ای دیگر و حضور معنادار و بی‌سابقۀ اقشار مختلف مردم اشهرستان سیروان همگام با سراسر کشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بودیم. این حضور حماسی، لبیک دوباره با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و دعوت امام‌المسلیمن حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بود که موجب یأس و ناامیدی در جبهۀ دشمنان داخلی و خارجی شد و ان‌شاءالله ره‌آوردهای آن زمینه‌ساز افزایش پیشرفت کشور و سرعت و قدرت جبهۀ مقاومت خواهد شد.

 

ضمن قدردانی از یکایک مردم شریف شهرستان سیروان بخاطر این حضور آگاهانه و با بصیرت و همچنین تمام خدمتگزارانی که در برگزاری راهپیمایی و تأمین نظم و امنیت تلاش کردند، سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.