تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

استاندار ایلام: انتخاب برآمده از رای مردم، برای همه قابل احترام است

استاندار ایلام: انتخاب برآمده از رای مردم، برای همه قابل احترام است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه انتخاب برآمده از رای مردم، برای همه ما قابل احترام است، گفت:

عصاره تلاش همه دست اندرکاران انتخابات با حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به نمایش گذاشته می‌شود.

” حسن بهرام نیا” روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان با فرمانداران، هیئت‌های اجرایی و نظارت، اظهار کرد: مردم مقاوم استان ایلام و همه آنهایی که دلشان در گرو این انتخابات می تپد، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سرزمین پهناور ایران اسلامی، عزت و شوکت اسلام، در روز جمعه یازدهم اسفندماه بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت، همه انسان‌های مظلوم و ستمدیده و آزادیخواه که انقلاب شکوهمند اسلامی را نصب‌العین به عنوان یک راهبرد برای رسیدن به آزادی و رهایی از ظلم و جور استکبار قرار داده‌اند.

استاندار ایلام با قدردانی از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، ابراز کرد: امید است که عصاره این زحمات که در روز ۱۱ اسفند به منصه ظهور گذاشته می‌شود به گونه‌ای باشد که دل هر کسی که عِِرق ملی، عِرق دینی، مذهبی و عرق به ولایت و انسان‌های ستمدیده دارد، شاد کند.

بهرام‌نیا با اشاره به همدلی و هماهنگی و همراهی همه عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و دست‌اندرکاران انتخابات، یادآور شد: از ابتدای کلید خوردن زنگ انتخابات تا کنون که در آخرین روزهای انتخاباتی هستیم تلاش‌های فراوانی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر سلامت، امنیت، مشارکت حداکثری و رقابت سالم انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه دلدادگان نظام و انقلاب اسلامی به مشارکت مردم و بعد از آن انتخاب اصلح چشم دوخته‌اند، گفت: امیدوارم همه عزیزان نتیجه زحمات خودشان را با نتیجه آراء از نظر کمی و کیفی و آنچه که مردم انتخاب کنند، ببینند و هر چه انتخاب کنند قابل احترام است ببینند،

استاندار ایلام با بیان اینکه مردم استان فهیم و دارای بلوغ سیاسی هستند، ابراز کرد: همه ما به عنوان تسهیلگر در انتخابات مدت‌های مدیدی است که تلاش می‌کنیم، ما به نتیجه کاری نداریم، نتیجه هر چه بود قابل احترام است، ما فقط تسهیلگ انتخابات حول چهار محوری که رهبر معظم انقلاب برای ما مشخص کردند، هستیم.

بهرام‌نیا با قدردانی از اعضای هیئت نظارت استان، شهرستانها و فرمانداران در سراسر استان، اعضای هیئت های اجرایی شهرستانها، نمایندگان فرماندار، اعضای ستاد انتخابات و بازرسی، خاطرنشان کرد: همه عوامل با یک هارمونی هماهنگ کار را شروع کرده و این مراحل یکی پس از دیگری تا کنون طی شده و به روز یازدهم اسفندماه ختم می شود.

هیچ مشکلی برای امنیت انتخابات در استان وجود نداشته است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان ایلام نیز در این نشست با اشاره به اینکه همه امکانات و زیرساخت‌های لازم در استان ایلام برای انتخابات فراهم شده است، اظهار کرد: هیچ مشکلی برای امنیت انتخابات در استان وجود نداشته است.

“محمد سبحان حسنی” با اشاره به اینکه آرامش در بحث تبلیغات انتخابات حاکم است و مشکل خاصی نیز در این وجود ندارد، گفت: همه نامزدها و حامیان آنها به خوبی قوانین و مقررات را رعایت کردند و بدون هیچ تنشی تبلیغات تا فردا صبح ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران نیازمندی‌ها را به سرعت به استانداری منتقل کنند، ابراز کرد: هماهنگی بین نهادهای مختلف استان به خوبی برای انتخابات فراهم است و بایستی ۲ ساعت قبل از شروع رای گیری تمامی عوامل انتخابات در شعب باید حاضر شوند.

حسنی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اعزام شعب سیار به مناطق دوردست اتخاذ شده است، ابراز کرد: شعب اخذ رای باید ساعت هشت صبح روز جمعه رای گیری را شروع کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: تعرفه به میزان کافی در تمامی شهرستان ها توزیع شده است.

رییس هیات نظارت ستاد انتخابات استان نیز در این نشست با اشاره به اینکه رای گیری راس ساعت هشت صبح ۱۱اسنفدماه شروع می شود،افزود: همه ملزم هستند راس این ساعت رای گیری را آغاز کنند.

“مسعود صیدی” یکی از مشکلات انتخابات گذشته را انتشار اخبار بعد از پایان رای گیری دانست، افزود: تمامی افراد حاضر در شعب ملزم به اصل رازداری است.

وی با اشاره به اینکه تمامی اهداف ما مشارکت حداکثری است، گفت: از فردا تبلیغات در فضای واقعی و مجازی باید تعطیل شود.

رییس هیات نظارت ستاد انتخابات بیان کرد: حوزه نظارت بر ستاد انتخابات به طور کامل بر انتخابات و فضای تبلیغات احاطه دارد.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

استان ایلام دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.