تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

استاندار ایلام: برخورد قاطع با مدیران متخلف انتخاباتی در ایلام/ یک مدیر عزل شد

استاندار ایلام: برخورد قاطع با مدیران متخلف انتخاباتی در ایلام/ یک مدیر عزل شد
ایلام - استاندار ایلام با تاکید بر اینکه محور کار مجریان انتخابات در استان رعایت قانونمداری و اصلی بی طرفی بوده است، گفت:

با مدیران معدود متخلف در حوزه انتخابات در این استان با شدت برخورد شده است.

“حسن بهرام‌نیا”، روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات هیئت‌های اجرایی، هیئت‌نظارت بر انتخابات و هیئت‌ بازرسی انتخابات استان در راستای اجرای فرایندهای انتخابات در این استان، اظهار کرد: برگزاری انتخاباتی باشکوه و پُرشور بر اساس چهار شاخص مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت با همدلی و تعامل این هیئت‌ها در استان از ابتدای کار انتخابات در استان آغاز و تا پایان این فرایندها و با حضور و مشارکت گسترده مردم استان در پای صندوق‌های رای ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه سلامت انتخابات، قانونمداری و رعایت اصلی بی‌طرفی یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها و محورهای فعالیت‌های اعضای هئیت‌های اجرایی، فرمانداران، مدیران و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان بوده است، یادآور شد: در این راستا تخلفات تعداد معدودی از مدیران شهرستانی رصد شده و با قاطعیت با این تخلفات برخورد شده است.

استاندار ایلام افزود: بر این اساس یک مدیر عزل شده و حوزه کاری یک مدیر دیگر نیز تغییر یافته است و همچنین با سه مدیر دیگر با تذکر و گرفتن تعهد برخورد شده است.

بهرام‌نیا با تاکید بر اینکه دولت بر مبنای نقش اجرایی در انتخابات همواره بر برخورد قاطع با تخلف انتخاباتی مدیران دولتی و دستگاه‌های اجرایی تاکید داشته است، ابراز کرد: اجرای دقیق چهار راهبرد ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی رویکرد اصلی مجریان و دست اندرکاران انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این استان است.

وی با تاکید بر حضور حداکثری و مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم استان در پای صندوق‌های رای یادآور شد: مردم همیشه در صحنه استان ایلام برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در روز یازدهم اسفندماه حضور تماشایی و باشکوهی در شعب اخذ رای خواهند داشت و یک ” نه” بزرگ به دشمنان و نظام استکبار جهانی خواهند داد و اقتدار ایران اسلامی و اتحاد و همدلی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

استان ایلام دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.