تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

چهار هزار بازرسی از اصناف ایلام در ایام نوروز انجام شد

چهار هزار بازرسی از اصناف ایلام در ایام نوروز انجام شد
ایلام - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت(صمت) ایلام گفت: چهار هزار و ۹۰ مورد بازرسی از ابتدای طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان تا پایان تعطیلات از واحدهای صنفی و اقتصادی استان انجام شده است.

به گزارش اداره کل صمت ایلام، رضا محمدرحیمی اظهار داشت: بازرسان این سازمان در ایام نوروز با همکاری سایر نهادهای نظارتی همچون تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و بسیج اصناف تلاش کرده اند بطور مستمر بر عرضه کالاها و خدمات در سطح بازار نظارت داشته تا از گرانفروشی و اجحاف در حق مصرف کنندگان جلوگیری کنند.

وی افزود: در مدت زمان اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان تا کنون ۶۲ مورد بازرسی، در قالب گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان برخی از دستگاه‌های نظارتی از جمله جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به تشکیل ۱۵۲ پرونده برای واحدهای متخلف بیان کرد: محور بازرسی‌های انجام شده، صنف قنادان و شیرینی فروشی‌ها، آرایشگران مردانه و زنانه، واحدهای قالیشویی و طرح‌های گردشگری از جمله طرح گردشگری تنگه کافرین و… بوده است، که برای متخلفین واحدهای مذکور، پرونده تخلف تشکیل و بلافاصله به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

محمد رحیمی ادامه داد: مردم استان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و… مراتب را جهت رسیدگی فوری به سامانه تلفنی ۱۲۴ منعکس نمایند، تا توسط بازرسان این اداره‌کل مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امسال طرح ویژه نوروزی با طرح ماه مبارک رمضان همزمان شده است، تاکید کرد: این طرح از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.