تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۳۷

قدردانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان ایلام در انتخابات

قدردانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان ایلام در انتخابات
نگاه اقتصاد - علی هوشمند: رسانه‌های استان نقشی به یادماندنی و مؤثر در حضور پرشور و دعوت آحاد مردم به انتخابات ایفا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، علی هوشمند با صدور پیامی از حضور اصحاب فرهنگ و هنر و تلاش بی وقفه خبرنگاران و رسانه‌های استان ایلام در پوشش خبری این رویداد بزرگ تقدیر کرد.

در متن پیام علی هوشمند به این مناسبت آمده است:

جامعه فرهنگ، هنر و رسانه و اهالی قرآن و عترت استان روز جمعه ۱۱ اسفند و همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری به خوبی و با درک شرایط حساس کنونی که چشم جهانیان به ایران و ایرانی است، با حضور خود در کنار سایر مردم استان افتخار آفرینی کردند و حماسه‌ای از جنس حضور را رقم زدند.

از اصحاب محترم رسانه استان که با اطلاع رسانی و پوشش خبری این رویداد و با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر خود در به تصویر کشیدن صحنه های زیبا و پرشکوه از حضور مردم، به راستی و درستی رسالت حقیقی خود را انجام دادند و یک‌بار دیگر با همیاری و همکاری پای انقلاب و کشورشان ثابت قدم و استوار ماندند و نقش‌آفرینی کردند و وجود و حضورشان شور و شوقی دیگر به این رویداد بخشید، کمال قدردانی را دارم.

امید آن داریم که این انتخابات زمینه‌ساز همدلی‌های بیشتر میان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه باشد و فعالان و اصحاب رسانه استان به عنوان مطالبه گران عرصه انتخابات در صحنه همچنان حضور و نقش پررنگ داشته باشند و در مسیر اعتلا و پیشرفت استان چون گذشته ثابت قدم، ایفای نقش کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.