تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷

بارقه‌های امید برای بهره‌برداری از بیمارستان و تصفیه‌خانه ملکشاهی

بارقه‌های امید برای بهره‌برداری از بیمارستان و تصفیه‌خانه ملکشاهی
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه سه هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار در دولت سیزدهم برای تکمیل تصفیه خانه آب ملکشاهی اختصاص یافته است، گفت:

با تامین اعتبار لازم بیمارستان این شهر نیز در چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، ” حسن بهرام‌نیا” روز یکشنبه با سفر به ملکشاهی از چند طرح مهم این شهرستان از جمله تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر (شهید مهدی موسی‌زاده) واقع در سه راهی ملکشاهی، بیمارستان ملکشاهی و تصفیه‌خانه آب این شهرستان بازدید کرد.

استاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه تصفیه خانه آب ملکشاهی، مجموع اعتبار این پروژه را چهار هزار و ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون برای این پروژه یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده که ۵۷۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم هزینه شده است.
بهرام‌نیا با بیان اینکه همچنین یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال نیز برای این پروژه تامین اعتبار شده و به زودی پرداخت خواهد شد، گفت: برای سال ۱۴۰۳ هم یک هزار میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.

وی خاطرنشان کرد: بنا به گفته سرپرست آبفای استان و پیمانکار، این پروژه طی چند ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیمارستان ملکشاهی بیش از ۹۰(نود و نیم) درصد پیشرفت فیزیکی دارد

استاندار ایلام در جریان بازدید از بیمارستان ملکشاهی گفت: با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات ماده (۲۳) برای این بیمارستان به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و مطالبات جدی مردم شهرستان، یک ماه قبل برای وزارت بهداشت واریز و طی روزهای آینده به این پروژه تزریق می‌شود.

وی تصریح کرد: این بیمارستان در پنج طبقه با ظرفیت ۶۴ تخت و اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۹۰.۵ درصد در حال اجراست.

استاندار ایلام در جریان این بازدید، طی تماس تلفنی با “هاتف” رئیس بنیاد علوی، در خصوص سهم مشارکتی این بنیاد در ساخت بیمارستان بحث و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، مقرر شد که بنیاد علوی سهم مشارکتی خود را در آینده نزدیک پرداخت کند.

بنا بر گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، این بیمارستان طی ماه‌های آینده آماده بهره‌برداری شود.

استاندار ایلام همچنین از تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر شهید “مهدی موسی‌زاده” واقع در سه‌راهی ملکشاهی بازدید کرد و ضمن خداقوت به کارکنان این مجموعه، در جریان فعالیت و اقدامات این پایگاه قرار گرفت.
استاندار ایلام در ادامه این بازدید با جمعیت جوانان هلال احمر شهرستان ملکشاهی دیدار و گفت و گو کرد.

ایلام به‌عنوان پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) الگوی حفظ شعائر دینی در ماه مبارک رمضان است

بهرام‌نیا در جریان بازدید از پروژه‌های شهرستان ملکشاهی در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن روز ۱۳ فروردین روز طبعیت با سالروز شهادت نخستین امام و پیشوای شیعیان جهان، گفت: امروز به استان ایلام پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) به‌عنوان حریم عتبات عالیات و الگوی حفظ شعائر دینی در ماه مبارک رمضان نگاه می‌کنند.

استاندار ایلام تصریح کرد: مردم انقلابی، ولایت‌مدار، شهیدپرور و محبت أهل‌بیت علیهم‌السلام استان در مقاطع و برهه‌های مختلف اثبات کردند که به ارزش دینی، معنوی، مذهبی و اعتقادی پای‌بند هستند و امیدواریم فردا که سال‌روز شهادت امام خوبی‌ها و مظهر عدالت و تقوا حضرت مولی‌الموحدین امام علی‌(ع) است شأن این روز رعایت و ارزش‌ها و حرمت‌ها حفظ شود.

بازدید و پایش محورهای مواصلاتی ایلام- ملکشاهی و روند ترافیک این مسیر از دیگر برنامه‌های بهرام‌نیا به شهرستان ملکشاهی بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.