تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

راز و نیاز ایلامیان در دومین شب از لیالی قدر

راز و نیاز ایلامیان در دومین شب از لیالی قدر
ایلام-  آیین های دومین شب از لیالی قدر همزمان با شهادت مولا امیرمومنان علی(ع) یک شنبه شب تا سحرگاه امروز دوشنبه در مناطق مختلف استان ایلام برگزار شد.

بسیاری از مومنان روزه دار و مردم ولایتمدار استان ایلام شب گذشته با حضور در مساجد، تکایا، اماکن متبرکه و زیارتگاه های استان ایلام آیین های دومین شب از لیالی قدر را برگزار و برای آمرزش گناهان خود و همه مومنان دعا کردند.

اقشار مختلف مردم خداجو و روزه دار ایلام اعم از زن و مرد و پیر و جوان در شب ۲۱ ماه‌ مبارک رمضان با واسطه قرار دادن حضرت علی(ع) با راز و نیاز با خدا و گرفتن قرآن بر سر و همچنین عزاداری و سوگواری در غم شهادت مظلومانه نخستین پیشوای شیعیان اشک ماتم ریختند و سرنوشتی نیکو را از خدا طلب کردند.
شب زنده داران ایلامی در جای جای استان ایلام با سر دادن ندای الهی العفو و استغفار و خواندن دعای جوشن کبیر و قرآن به سر گرفتن در خلوت عاشقانه با معبود ندای الهی العفو بر زبان آوردند و به درگاه الهی پناه بردند.

آیین ویژه دومین شب از لیالی قدر در مرکز استان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ایلام و در ۲۲۸ مکان مذهبی دیگر با حضور اقشار مختلف مردم و با شکوهی خاص برگزار شد.
بنا به گزارش های رسیده از خبرنگاران ایرنا ، آیین های دومین شب از لیالی قدر شب گذشته در تمامی شهرستان های استان ایلام برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.