تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

مصوبات سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید اجرایی شده است

مصوبات سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید اجرایی شده است
ایلام - معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه در دور اول سفر رئیس جمهور به استان

۵۰ میلیارد ریال به بنیاد شهید استان اختصاص یافته است، گفت: مصوبات سفر در حوزه بنیاد شهید به طور کامل اجرایی شده است.

به گزارش ایرنا، “سعید هژبری” روز سه شنبه در دیدار سرپرست و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز میهن عزیز اسلامی در سطح جهان، به برکت مجاهدت ایثارگران و خون شهدا است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و نهضت امام حسین(ع) است، افزود: این فرهنگ و مکتب زمینه ساز جهش در همه عرصه‌ها در کشور بوده و خواهد شد.

هژبری با اشاره به اینکه در دور اول سفر رییس جمهور به استان ۵۰ میلیارد ریال به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اختصاص یافت، گفت: اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود تا تحول اساسی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: ساماندهی مزار شهدا در نقاط مختلف استان به عنوان کانون ایثار و شهادت و ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی ساماندهی شوند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه فراهم کرده است،ابراز کرد: بزرگداشت شهدا، تکریم جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی، اشتغال و مسکن آنان، برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

مصوبات سفر رییس جمهور مبوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام ۱۰۰ درصد اجرایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این در دیدار با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاونین استاندار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اظهار کرد: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در نقاط مختلف استان ایلام وجود دارد.

“محمد رحیمی” بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هندمینی، حاجی حاضر ایوان، امامزاده سیداکبر(ع) دهلران بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه پروژه های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست، گفت: زائرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه ها است که حدود ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خاطرنشان کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه هدف است.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.