تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱

دبیر: رئیس جمهور به ورزش به ویژه کشتی لطف دارد/ یک طلا بگیریم، هنر کرده‌ایم

دبیر: رئیس جمهور به ورزش به ویژه کشتی لطف دارد/ یک طلا بگیریم، هنر کرده‌ایم
تهران- رئییس فدراسیون کشتی از نگاه ویژه رئیس جمهور به ورزش کشتی تمجید و تجلیل کرد.

علیرضا دبیر در حاشیه آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ به خبرنگاران گفت: این مراسم بعد از چند ماه برگزار شد و اتفاق بسیار مهمی برای قهرمانان است بعد از چند ماه این مراسم برگزار شد و اتفاق بزرگی برای ورزشکاران بود و می‌توانند جوایز خود را بگیرند و به زخم زندگی‌شان بزنند.

دبیر در مورد درخواست جامعه کشتی از رییس‌ دولت سیزدهم اظهار داشت: باید برای این درخواست ۲ مساله را مورد توجه قرار دهیم. یک بخش به دیدگاه رییس‌جمهور و بخش دیگربه دیدگاه بدنه دولت و سیاسیون برمی‌گردد. رییس جمهور در حوزه‌های مختلف درگیر کار اجرایی است اما به اندازه کافی نیز به ورزش توجه دارد اما متاسفانه ورزش در دیدگاه سیاسیون جای خودش را پیدا نکرده است. از قدیم همواره شعار توجه به ورزش بوده اما نگاه ابزاری بود من قول می‌دهم اگر به ورزش خوب نگاه کنند اثرات پربرکتی در جامعه دارد.

رئیس فدراسیون کشتی با تمجید از توجه ویژه رئیس دولت سیزدهم به رشته کشتی گفت: سیدابراهیم رییسی به ورزش مخصوصا کشتی لطف دارد اما مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمزته، آبیته نبینند.

دارنده نشان طلای المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در خصوص نتیجه احتمالی کشتی‌گیران در المپیک گفت: در المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خودمان را بالا می‌اندازیم. خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم هنر کرده‌ایم ./ایرنا

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.