تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

بررسی مسائل و مشکلات طرح های آبرسانی به شهرستان ملکشاهی در دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام با فرماندار شهرستان

بررسی مسائل و مشکلات طرح های آبرسانی به شهرستان ملکشاهی در دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام با فرماندار شهرستان
ایلام - نگاه اقتصاد - به منظور بررسی و حل مشکلات آب شهرستان ملکشاهی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با فرماندار شهرستان ملکشاهی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی آبفای استان ایلام، مهندس تیموری در این دیدار گزارشی از وضعیت آب شهرستان، نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا و نیز محدودیت‌های منابع تامین مالی برای تکمیل اجرای طرح‌ها را ارایه و خواستار مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص بموقع اعتبارات شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی طرح آبرسانی به ملکشاهی گفت:این طرح شامل، سه واحد ایستگاه پمپاژ، یک واحد تصفیه خانه آب،۳۰ کیلومتر خط انتقال برق فشار قوی ۲۰ کیلو ولت، ۹ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب و ۲۴٫۵ کیلومتر خط انتقال آب فولادی به قطر ۵۰۰ میلی متر در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام اضافه کرد: با راه اندازی تصفیه خانه آب شهر ملکشاهی و ایستگاههای پمپاژ بیش از ۱۵۵ لیتر در ثانیه آب سد ایلام تصفیه شده و به مخازن ذخیره بین راهی منتقل و از آنجا وارد مدار توزیع شهر ملکشاهی و روستاهای اطراف خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی و اجرای پروژه تصفیه خانه آب تحول بزرگی در تامین آب شهر ملکشاهی ایجاد می کند و با بهره برداری از این پروژه دیگر مشکلی در خصوص تامین آب این شهر و روستا های اطراف وجود نخواهد داشت.

تیموری گفت: شرکت آبفای استان با توجه به شرایط ویژه شهر ملکشاهی علیرغم اینکه با تنگناهای مالی رو به رو است تلاش و جدیت دارد هر چه سریعتر ، طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی از سد ایلام را به بهره برداری برساند.

فرماندار شهرستان ملکشاهی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان در راستای تامین آب شرب سالم و باکیفیت ، خواستار تسریع در روند اجرای پروژه های اولویت دار شد .

مهندس تاسمه ضمن بیان قول مساعد در خصوص افزایش اعتبارات در حوزه آبرسانی بیان داشتند: مجموعه فرمانداری برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شهرستان ،همواره پشتیبان و همراه آبفای شهرستان است تا بتوانند خدمات خود را با سرعت و کیفیت بهتر به مردم ارائه کنند.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.