تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۷:۱۱

فرماندار:

حوزه انتخابیه دهلران مهیای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس است

حوزه انتخابیه دهلران مهیای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس است
ایلام -  فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه دهلران گفت: همه تمهیدات لازام برای برگزاری انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه اندیشیده شده است.

مجید عسگری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شده است، افزود: ۲۰۷ شعبه شامل ۱۴۱ شعبه ثابت شهری و روستایی و ۶۶ شعبه سیار شهری و روستایی در چهار شهرستان دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره و بخش ها مستقر خواهند شد.

وی به تبلیغات انتخابات این دوره از ۱۳ شهریور ماه جاری اشاره و افزود: تبلیغات در بستر فضای مجازی و صدا وسیما از هشت صبح ۱۳ شهریور تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رای یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

رئیس حوزه انتخابیه دهلران با اشاره به شیوع کرونا و محدودیت های تبلیغات و فراهم بودن تمهیدات لازم برای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در این حوزه گفت: تمهیدات لازم برای حضور دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در صدا و سیمای استان فراهم است تا برنامه های خود را ارائه کنند.

عسگری به فضای مجازی و تبلیغات در این بستر هم اشاره و افزود: نامزدها باید در فضاهای مجازی شناسنامه دار نمایندگان خود را معرفی و از این بستر برای معرفی خود و برنامه هایشان استفاده کنند.

وی به ۲۱ شهریور یعنی روز رای گیری اشاره و افزود: ساعت رای گیری از هشت صبح تا ۶ بعد از ظهر یعنی ۱۰ ساعت است و با توجه به اینکه ممکن است ساعت رای گیری تمدید نشود مردم باید در این مدت زمان برنامه ریزی کنند که در پای صندوق های رای حضور پیدا و رای خود را به صندوق بریزند.

فرماندار دهلران از آمادگی همه عوامل دست اندر کار انتخابات در این حوزه انتخابیه خبرداد و افزود: مجریان و دست اندرکاران، اعضای شعب، هیات های نظارت و بازرسی همه تلاش خواهند کرد بر مبنای اینکه میزان رای ملت است با مشارکت مردم، انتخاباتی سالم و باشکوه برگزار کنند.

حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه به مرحله دوم کشیده شده است و آقایان بهزاد علیزاده و صادق کرمی در دور دوم با هم رقابت می کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.