تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۳

استاندار:

 رشد ۳۰۰ درصدی احداث تونل در ایلام

 رشد ۳۰۰ درصدی احداث تونل در ایلام
ایلام-  استاندار ایلام از رشد ۳۰۰ درصدی ساخت تونل در این استان طی هفت سال گذشته خبر داد.
قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: پیش از شکل گیری دولت دهم تنها سه هزار متر تونل در ایلام ایجاد شده بود اما در طول فعالیت دولت های دهم و یازدهم ۹ هزار و ۵۰۰ متر افزایش یافت که رشد ۳۰۰ درصدی را نشان می دهد.
وی افزود: عملکرد حوزه راهسازی استان در سال های اخیر بسیار درخشان بوده که نمود آنرا در توسعه بزرگراه ها، راه های اصلی و فرعی و احداث تونل شاهد هستیم.
وی با اشاره به اهمیت تونل کبیرکوه در خارج کردن شهرستان های جنوبی استان از بن بست از تخصیص ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل این تونل خبر داد.
در آستانه افتتاح ۱۱ هزار میلیارد تومان طرح ها و پروژه های وزارت راه و شهرسازی در استان ایلام که تا ساعاتی دیگر با حضور رییس جمهوری و بصورت ویدئو کنفرانس انجام می شود، خادمی معاون وزیر راه و رئیس شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور، فولادی معاون توسعه منابع انسانی شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور و وجدی معاون ساخت و توسعه غرب و مرکز کشور، فامیان مدیرکل منطقه یک راه آهن کشور با استاندار ایلام دیدار کردند.
معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار یکی از اولویت های این وزارتخانه در استان ایلام را احداث تونل دوم آزادی عنوان کرد.
خادمی یادآور شد: برآورد هزینه این تونل حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است ولی به دلیل کوهستانی بودن منطقه و تردد زایران اربعین ایجاد آن از اهمیت خاصی برخوردار است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.