تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

رعایت حد مجاز مصرف برق مانع از خاموشی در ایلام خواهد شد

رعایت حد مجاز مصرف برق مانع از خاموشی در ایلام خواهد شد
ایلام - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: تا زمانی که الگوی مصرف برق از سوی مشترکان رعایت شود اطمینان خاطر می دهیم هیچ خاموشی با برنامه ای اعمال نخواهد شد.

هادی شیرخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وزارت نیرو با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه، محدوده مصرف برق را برای تمام استان‌ها تعریف کرده و در سال جاری نیز تاکنون میزان مصرف برق از سوی مشترکان استان ایلام فراتر از سقف تعریف شده نرفته است.

وی با تاکید بر کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق توسط آحاد مردم، به همشهریان توصیه نمود: در ساعات اوج بار کولرهای آبی، روی دور کند باشد و ترموستات کولرهای گازی را نیز بین ۲۳ تا ۲۵ درجه تنظیم کنند و حتما روی کولرهای آبی و کمپرسورهای کولرهای گازی سایه بان قرار دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام اضافه کرد: ساعات اوج بار مصرف برق در فصل تابستان از ساعت ۱۱ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳ است و در صورتی که مشترکان در این ساعات از وسایل برقی پر مصرف استفاده نکنند مشکلی در تامین برق نخواهیم داشت.

شیرخانی تاکید کرد: از وسایل پرمصرف مثل اتو، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و جاروبرقی در ساعات پیک استفاده نکنیم و تا جایی که ممکن است لامپ‌های اضافه را خاموش و از روشنایی طبیعی استفاده نماییم.

وی ادامه داد: کارکنان شرکت برق استان تمامی تلاش خود را برای تامین برق مطمئن و پایدار به کار می‌گیرند و امید است مشارکت همگانی و مسئولیت پذیری تمام اقشار جامعه در مدیریت مصرف انرژی برق را شاهد باشیم.

تعداد کل مشترکان برق استان ۵۸۵ هزار نفری ایلام ۲۳۰ هزار مشترک است که بیشتر آنها خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.