تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

اطلاعیه مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

اطلاعیه مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
/

به اطلاع دانشجویان ارجمند می رساند که مطابق تصمیم شورای آموزشی دانشگاه، کلیه آزمون های پایان نیمسال به صورت مجازی و آنلاین از طریق لینک آزمون با امکان اتصال از هر نقطه ای از کشور برگزار می گردد، اما به خاطر رفاه حال آن دسته از دانشجویانی که به هر دلیل مایل به شرکت در آزمون آنلاین نبوده و آزمون حضوری الکترونیک را ترجیح می دهند، این امکان فراهم آمده است که در سالن آزمون و بصورت حضوری در آزمون الکترونیک با رعایت پروتکل بهداشتی شرکت نمایند.

به همین منظور لازم است کلیه دانشجویان نیمسال جاری، با مراجعه به لینک http://exam.medilam.ac.ir (کد کاربری: شماره دانشجویی و پسورد:۱۲۳۴۵۶) از ساعت ۲۱ مورخ ۲/۴/۹۹ لغایت ساعت ۲۴ مورخ ۶/۴/۹۹ ، نوع آزمون درخواستی را انتخاب و تعهد نامه مذکور را تایید نمایند. صدور کارت شرکت در آزمون( حضوری الکترونیک) یا پسورد لینک آزمون ( مجازی الکترونیک) مشروط به تکمیل و تایید تعهد نامه میباشد.

ضمنا مطابق تصمیم شورا، بر حسب تشخیص استاد, بخش عملی می تواند در حد ضرورت فشرده شود، و یا بخش عملی به ترم بعد منتقل و درس ناتمام اعلام شود. ضمنا تمام تسهیلات قبلی مندرج در آیین نامه های مربوط به کرونا مانند امکان حذف بدون احتساب در سنوات، ۶ واحد ترم تابستانی، دو درس معرفی به استاد برای دانشجویان ترم آخر و … کماکان پابرجا می باشد. در عین حال تاکید می گردد
امکان حذف کارآموزی یا کارورزی و حذف امتحان پایان ترم خلاف مقررات بوده و امکانپذیر نیست. همچنین در خصوص امتحان فاینال برخی رشته ها متعاقبا و پس از استعلام از وزارت بهداشت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.