تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

محکومیت عادی‌سازی روابط امارات و اسرائیل از سوی جامعه اسلامی کارمندان

محکومیت عادی‌سازی روابط امارات و اسرائیل از سوی جامعه اسلامی کارمندان
جامعه اسلامی کارمندان در بیانیه‌ای عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«توافق خیانت‌بار و ننگین عادی سازی روابط بین دولت امارات متحده عربی با رژیم جعلی صهیونیستی که با اشاره آمریکای جنایتکار انجام شده اشتباه بزرگ حاکمان امارات علیه آرمان مردم مظلوم فلسطین و صلح و ثبات منطقه خلیج فارس و خیانت به جهان اسلام تلقی می‌گردد.

این دولتمردان روابط با رژیمی را عادی سازی نمودند که پایه‌هایش بر خیانت و خباثت و قتل عام پیر و جوان و کودکان فلسطینی بنا شده و علی‌الدوام در فکر توطئه و تضعیف مسلمانان است. حاکمان اماراتی که در خانه شیشه‌ای زندگی‌ می‌کنند و ساختار حکومت‌شان از تار عنکبوت سست‌تر است باید خردمندانه رفتار نمایند نه این‌که با رژیمی جعلی و صهیونیستی که مورد نفرت و انزجار مسلمانان جهان قرار دارد و روز بروز به نابودی نزدیک می‌شود رابطه برقرار نمایند.

این اقدام امارات بر عزم و اراده محور مقاومت می‌افزاید و وحدت بین ملت‌های مسلمان جهان و مردم مظلوم فلسطین را محکم‌تر می‌نماید تا به حول و قوه الهی رژیم پوشالی غرب ساخته صهیونیستی را از صفحه روزگار محو نماید.

جامعه اسلامی کارمندان ایران اقدام خیانت بار و ننگین امارات را در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شدت محکوم نموده و به حاکمان امارات توصیه می‌کند که در این سیاست نابخردانه و اشتباه راهبردی تجدید نظر نمایند.»/ایسنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.