تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

راهپیمایی بزرگ مردم تهران در حمایت از کودکان غزه؛ ما فرزندان حاج قاسمیم، سوی قله عازمیم/ یکصدا در حمایت از آرمان قدس

راهپیمایی بزرگ مردم تهران در حمایت از کودکان غزه؛ ما فرزندان حاج قاسمیم، سوی قله عازمیم/ یکصدا در حمایت از آرمان قدس
تهران - راهپیمایی مردم تهران در دفاع از کودکان غزه و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، در مسیرهای منتهی به میدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، همزمان با مردم سراسر جهان و مردم سراسر ایران، راهپیمایی مردم تهران در دفاع از کودکان غزه و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، در مسیرهای منتهی به میدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

مردم تهران در تجمع گسترده در میدان انقلاب اسلامی، با در دست داشتن پرچم های زردرنگ منقش به عبارت «حریفت منم»، پرچم ایران و پرچم فلسطین، به حمایت از مردم فلسطین پرداختند.
در مسیرهای منتهی به میدان انقلاب، ایستگاه‌های خیرات نان مستقر شده است.
با قدم نهادن به میدان انقلاب اسلامی، اولین چیزی که نگاه را به خود جلب می‌کند، دیوارنگاره بزرگ است که روی آن چنین نوشته است: «نشد حریف پدر، کودکش را کشت».
در میدان انقلاب اسلامی، گروه سرود شامل دختران و پسران خردسال به اجرای یک قطعه انقلابی پرداختند. در بخشی از این سرود چنین آمد: «ما فرزندان حاج قاسمیم، سوی قله عازمیم».

همچنین محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از چهره‌های شاخص تجمع بزرگ مردم تهران در حمایت از مردم غزه بودند.
در بخشی از برنامه‌های تدارک دیده‌شده در میدان انقلاب اسلامی، تعدادی دیگر از دختران و پسران خردسال سرود «سلام فرمانده» را اجرا کردند.
در تقاطع خیابان وصال شیرازی-انقلاب اسلامی، تعدادی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با پوشیدن پیراهن‌های سفید و در دست‌داشتن پلاکاردهایی با این مضمون که «هر ۱۲ دقیقه یک کودک»، به کشتار کودکان به دست رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.
در خیابان انقلاب اسلامی و در آستانه یکی از درهای دانشگاه تهران، تعدادی از دختران نوجوان و خردسال با در دست داشتن نمادهایی از کودکان کفن شده، به کشتار کودکان فلسطینی اعتراض کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.