تاریخ انتشار : شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶

افزایش ۵ برابری سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان تهران

افزایش ۵ برابری سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان تهران
تهران- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: سرمایه گذاری در قالب طرح های صنعتی واگذار شده در شهرک‌های استان در چهارماهه اول سال گذشته ۵۴ فقره بوده و این عدد در مدت مشابه امسال به ۲۷۲ فقره رسیده که افزایش پنج برابری را نشان می‌دهد.

«صابر پرنیان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: افزایش سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان تهران نشان دهنده علاقه به تولید، اشتغال مولد و کارهای زیربنایی است.

وی ادامه داد: تولید کالا در کشور به امر با ارزش و مقبول تبدیل شده و افراد در حوزه‌های مختلف تجاری علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بخش صنعت شده‌اند.

پرنیان با بیان اینکه علی‌رغم تحریم‌ها اشتغال در استان تهران رشد قابل توجهی داشته است، خاطرنشان کرد: پس از ممنوعیت واردات دوهزار و ۵۰۰ قلم کالا به کشور، جهادگران اقتصادی در کشور توانستند تمام کالاهای ممنوع شده را تولید کنند و نهضت ساخت کالا در داخل را که نتیجه سال‌ها شعار در راستای توسعه اقتصادی برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است، شکل دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در عین حال در زمینه موانع موجود بر سر راه تولید کنندگان نیز گفت: کمبود زیرساخت‌ ها، بروکراسی اداری و زمان‌بر بودن صدور مجوزها از مهمترین مشکلات تولید کنندگان است.

پرنیان تصریح کرد: در سال جهش تولید زیبنده نیست که برق واحدهای تولیدی قطع شود اما برق برخی ویلاهای غیرمجاز روشن بماند.

وی تاکید کرد:علاوه بر کارگروه ویژه‌ای که در استانداری تهران با هدف تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری تهران تشکیل شده از طریق کمیسیون زیربنایی دولت نیز پیگیر رفع مشکلات تولیدکنندگان هستیم.

پرنیان گفت: مشکلات یکهزار و ۵۰۰ طرح صنعتی نیمه تمام احصا شده و در حال بررسی است تا این واحدها زودتر به چرخه تولید بازگردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.