تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۷:۲۵

افتتاح گلزار شهدای ایلام با حضور معاون رییس‌جمهوری

افتتاح گلزار شهدای ایلام با حضور معاون رییس‌جمهوری
ایلام - طرح ساماندهی گلزار شهدای صالح آباد ایلام روز دوشنبه در آیینی با حضور سعید اوحدی معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار ایلام، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمع دیگری از مسئولان استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در حاشیه این آیین گفت: طرح ساماندهی گلزار شهدای صالح آباد در زمینی به گستره چهار هزار متر مربع انجام شده است.

اسدالله تولیده بیان کرد: این طرح شامل کف سازی، تعویض همه سنگ مزارهای شهدای معظم این گلزار، روشنایی داخل گلزار و محوطه بیرونی، سنگ فرش بیرون گلزار و فضای سبز است.

وی اظهار کرد: همچنین مرکز فرهنگی این گلزار نیز ساماندهی شده است و تمامی برنامه‌های مذهبی نظیر آیین‌های دعا و یادواره‌های شهدا در آینده در این مکان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به خاکسپاری ۵۳۰ شهید در این مکان بیان‌ کرد: عملیات ساماندهی این گلزار سال گذشته آغاز و با صرف ۲۵ میلیارد ریال انجام گرفته است.

وی ساماندهی گلزار شهدا را یکی از مهمترین مطالبات جامعه ایثاگران این استان عنوان کرد و گفت: با اقدام های انجام گرفته این گلزار به یکی از بی نظیرترین گلزارهای شهدای کشور تبدیل شده است.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثاگران کشور صبح امروز وارد ایلام شد.

دیدار با مسوولان استان و خانواده‌های شهدا، بازدید از گلزار شهدای صالح‌آباد و انعقاد تفاهم‌نامه مسکن و اشتغال از برنامه‌های سفر معاون رییس‌جمهوری به این استان بود.

وی در بدو ورود به استان ایلام به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام رفت و سپس در آیین کلنگ‌زنی ۴۰۰ واحد مسکونی ایثارگران استان ایلام شرکت کرد.

شرکت در نشست شورای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و رونمایی از ۲۳۳ طرح هفته دولت استان ایلام از دیگر برنامه های سفر اوحدی به ایلام بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.