تاریخ انتشار : جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۴۶

استاندار ایلام:

۴۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی تحول عظیمی در هلیلان ایجاد می کند

۴۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی تحول عظیمی در هلیلان ایجاد می کند
ایلام - استاندار ایلام گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و زیرساختی که امسال در شهرستان هلیلان اجرا می شود نقش مهمی در رفع محرومیت این شهرستان دارد.

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت و گوی خبری اظهار داشت: شهرستان هلیلان به عنوان دومین شهرستان استان پس از ملکشاهی توسط بنیاد مستضعفان برای اجرای طرح محرومیت زدایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بنیاد مستضعفان در نظر دارد در هر استان یک شهرستان را به عنوان پایلوت برای محرومیت زدایی انتخاب کند که تاکنون تنها ۱۳ استان شهرستانهای خود را معرفی کرده اند و استان ایلام تنها استانی است که دو شهرستان آن مورد حمایت این نهاد برای محرومیت زدایی قرار گرفته است.

استاندار ایلام گفت: ایجاد زیرساخت ها و ایجاد اشتغال از مهمترین اهداف این بنیاد در محرومیت زدایی منطقه است.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: عدد اولیه برای رفع محرومیت در این شهرستان در سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال بود که با احتساب ۱۷۵میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی دیگر به ۳۷۵ میلیارد ریال رسید.

وی افزود: البته رقم اعتبار تسهیلاتی نیز ۲۰۰میلیارد ریال بود که بخشی از آن برای ایجاد اشتغال شهرستان بدره نیز در نظر گرفته شد.

وی تاکید کرد: بدون شک این رقم اعتبار اختصاص یافته از شوی بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت نقش موثری در اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی این شهرستان خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این اعتبار علاوه بر سهم این شهرستان از محل منابع استانی است.

استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های انجام شده و تخصیص اعتبارهای مناسب این شهرستان گام های رسیدن به توسعه را با سرعت بردارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.