تاریخ انتشار : جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

اعضای جدید شورای عالی مدیریت بحران کشور منصوب شدند

اعضای جدید شورای عالی مدیریت بحران کشور منصوب شدند
تهران- رییس‌جمهوری در اجرای ماده ششم قانون مدیریت بحران کشور، علی مرادی و سید امیرحسین گرکانی را به عضویت شورای ‌عالی مدیریت بحران کشور منصوب کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رییس‌جمهوری ایران در اجرای ماده ششم قانون مدیریت بحران کشور، علی مرادی و سید امیرحسین گرکانی را بنا به پیشنهاد رییس سازمان مدیریت بحران و تایید وزیر کشور و با توجه به سوابق و تجربیات علمی و اجرایی ایشان در مباحث مدیریت بحران به عضویت شورای‌ عالی مدیریت بحران کشور منصوب کرد.

در متن حکم رییس‌جمهوری خطاب به علی مرادی و سید امیرحسین گرکانی آمده است: در اجرای بند ۱۵ ماده ۶ قانون مدیریت بحران کشور مصوب هفتم مرداد ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد رییس سازمان مدیریت بحران کشور و تایید وزیر محترم کشور با عنایت به سوابق و تجربیات علمی و اجرایی جناب‌عالی در مباحث مدیریت بحران، به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای‌عالی مدیریت بحران کشور» منصوب می‌شوید.

این متن تصریح کرد: امید است با استفاده از توان علمی و فنی خویش و همکاری سایر اعضای محترم آن شورا، زمینه دستیابی به نتایج و پیامدهای اثربخش برنامه‌های ملی کاهش خطرات حوادث طبیعی و خسارات و سوانح و افزایش سطح مقابله، بازسازی و بازتوانی را فراهم آورید.

در متن حکم اعضای جدید شورای عالی مدیریت بحران کشور آمده است: توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال مسالت دارم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.