تاریخ انتشار : شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

واعظی:

سوگواری سیدالشهدا با درایت و همراهی عزاداران حسینی محقق شد

سوگواری سیدالشهدا با درایت و همراهی عزاداران حسینی محقق شد
تهران- رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر این که سوگواری سیدالشهدا با درایت و همراهی عزاداران حسینی محقق شد، نوشت: با مدیریت و برنامه‌ریزی خوب هیات‌ها و همراهی حداکثری مردم، مراسم‌های سوگواری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر کشور برگزار شد.

محمود واعظی عصر امروز – شنبه- در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به مناسبت روز تاسوعا و عاشورای حسینی نوشت: صلی‌الله علیک یا اباعبدالله‌الحسین(ع)… فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، بر همه محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، تسلیت باد.

وی افزود: ایام محرم امسال در حالی از راه رسید که مواجهه کشور با بیماری کرونا شرایط ویژه‌ای را بوجود آورده بود. مایه‌ خرسندی‌ست که با مدیریت و برنامه‌ریزی خیلی خوب هیئات و همراهی حداکثری مردم، مراسم‌های سوگواری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر کشور برگزار شد.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: عزاداری سیدالشهدا(ع) جز مولفه‌های هویتی ایرانیان است و تداوم این سنت همزمان با صیانت از سلامت مردم دغدغه مهمی بود که خوشبختانه با درایت و همراهی عزاداران حسینی محقق شد. ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ها، به نمایندگی از دولت از وعاظ، مادحین، مدیریت هیئات و عموم سوگواران قدردانی می‌کنم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.