تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۱۱

معاون وزیر کشور:

ایلام، الگوی یک استان موفق در شرایط سخت است

ایلام، الگوی یک استان موفق در شرایط سخت است
ایلام - معاون امور عمرانی وزیر کشور ایلام را استانی توصیف کرد که با وجود شرایط سخت ناشی از تحریم ها و کاهش درآمدهای دولت توانسته است گام های بلندی را برای توسعه بردارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، مهدی جمالی نژاد شامگاه پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام، ضمن قدردانی از مجموعه‌ تلاش ها و اقدامات مثبت انجام شده در استان در شرایط سخت مالی کشور، گفت: به واقع استان ایلام نمونه یک استان موفق در شرایط سخت است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت کنونی با وجود تحریم های ظالمانه، بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و اخیر هم کرونا کار و تلاش و سازندگی در استان ایلام با رضایتمندی بالای مردمی بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است.

معاون وزیر کشور به گزارش استاندار ایلام در نشست توسعه شرق و غرب کشور اشاره گرد و گفت: امروز نیازمند این روحیه بالا برای حل مشکلات کشور هستیم و در این شرایط سخت مسئولان‌ در استان ایلام پای کار هستند و البته مردم قدرشناس این دیار هم شایسته خدمت رسانی بالا هستند.

جمالی نژاد ضمن اعلام رضایت از کار شهرداری و شورای شهر ایلام گفت: شهرداری ایلام یکی از شهرداری هایی بوده که توانسته است با همراهی شورای شهر با کار و تلاش و دوندگی بدون کمترین نیاز به مرکز مسائل و مشکلات خود را حل و فصل کند و راه عمران و آبادانی را نیز در پیش بگیرد و با حضور در میان مردم رضایتمندی بالایی نیز کسب کند.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه از پای کار بودن استاندار و معاون امور عمرانی و حمایت از مجموعه‌ شهرداری های استان قدردانی کرد و یادآور شد: این وحدت و همدلی امروز بین مردم و مسئولان در استان می تواند یک فصل مشترک برای حل کردن مسائل و مشکلات در این شرایط سخت باشد و خوشبختانه همینطور هم بوده است.

وی در ادامه حضور مسئولان در بین مردم را نشانه بارز پاسخگویی آنان دانست و گفت: امروز این مهم در استان ایلام مشهود است و البته بازخورد آن را نیز در مشارکت و همراهی مردم با مسئولان در امور مختلف می بینیم.

جمالی نژاد با اشاره به یک سال پایانی دولت بر تداوم کار و تلاش و برنامه های دولت تاکید کرد و گفت: برای هر لحظه باقیمانده بایست برنامه داشت و با انگیزه بالا در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کرد و شاهد نتایج کار هم باشیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط سخت کار کردن و دل مردم را شاد کردن ارزشمند است، اظهار داشت: قطعا مردم ما مردمی قدرشناس هستند و پاسخ زحمات و تلاش خادمان خود را با همراهی و مشارکت بیشتر خواهند داد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.