تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

توقف وسایل نقلیه فوق سنگین بدون رعایت نکات ایمنی ممنوع است

توقف وسایل نقلیه فوق سنگین بدون رعایت نکات ایمنی ممنوع است
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: توقف وسایل نقلیه فوق سنگین به دلیل حضور مانع حجیم در حاشیه راهها بدون رعایت نکات ایمنی ممنوع است.

سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: متاسفانه تعدادی از رانندگان خودروهای باری فوق سنگین بدون توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی وسیله نقلیه خود را بدون استفاده از علائم و تجهیزات ایمنی در حاشیه راهها پارک می کنند که این عمل آنها بدلیل عدم رعایت ضوابط ایمنی باعث وقوع حوادث ناگوار می شود.

وی افزود : پارک کردن خودروها باید در محل های ایمن و به دور از حوادث ترافیکی با رعایت فاصله حداکثری با سطح سواره روها و وسایل نقلیه عبوری و در پارکینگ صورت پذیرد .

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآورشد: رانندگانی که خودروهای آنها به هر دلیلی بر روی جاده دچار عیب و نقص فنی و مسدود شدن جاده شده بایستی با رعایت قوانین و مقررات و استفاده از تجهیزات ایمنی و استاندارد و هشدار دهی به رانندگانی که در حال عبور و مرور هستند نسبت به انتقال خودرو خود به محل ایمن به طوری که امکان دیدن و دیده شدن کافی برای خودرو وجود داشته باشد پارک کند تا دچار حوادث ترافیکی نشوند .

سرهنگ همتی زاده گفت: توقف کردن وسایل نقلیه سنگین در حاشیه قوس های افقی و قائم و لبه پرتگاهها بایستی با رعایت کامل نکات ایمنی برابر مقررات صورت پذیرد و در صورت مشاهده تخلفات برابر قانون با رانندگان خاطی رفتار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.