تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

روزانه ۶ هزار و ۲۰۰ مرسوله پستی در ایلام جابجا می‌شود

روزانه ۶ هزار و ۲۰۰ مرسوله پستی در ایلام جابجا می‌شود
ایلام - مدیر کل پست ایلام گفت: روزانه ۶ هزار و ۲۰۰ مرسوله پُستی در استان جابجا و با وجود شیوع کرونا توزیع‌ بسته‌ها به روز و در زمان مقرر انجام می‌شود.

هدایت فیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه روزانه چهار هزار مرسوله پستی از ایلام به سایر استان های کشور ارسال می شود، اظهار داشت: با شیوع کرونا خرید و فروش های اینترنتی تا حدود ۸۵۰ درصد(۸/۵ برابر) در بخش قبول در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ در حوزه فروشگاه های درون استان افزایش یافته است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۲۵ باجه نیابتی در ادارات ثبت اسناد، پزشکی قانونی، فنی و حرفه ای، دانشگاه ملی، آزمایشگاه مادران باردار و … با همکاری و استفاده از توان بخش خصوصی ایجاد و فعال نموده ایم که این موضوع باعث ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار نیز شده است.

مدیرکل پست ایلام اضافه کرد: از محل جذب اعتبارات از شرکت ملی پست برای استان ، خطوط مبادله سراسری مستقیم بین تهران – ایلام که قبلا با واسطه استان های کرمانشاه و همدان انجام می گرفت ایجاد و دو دستگاه کامیون اسکانیا به این مقوله در راستای کاهش مدت زمان سیر مرسولات و افزایش سرعت عمل و جلب رضایت مردم اختصاص یافت.

فیلی اضافه کرد: هر کارمند و موزع پستی بطور متوسط روزانه از ۱۲۰ تردد غیر ضروری مردم جلوگیری نموده و امورات آنها را همکاران ما نیابتا انجام می دهند که این موضوع علاوه بر صرفه جویی در صرف وقت و هزینه های مردم باعث کاهش آلودگی هوا، روان سازی ترافیک و صرفه جویی در مصرف سوخت و حاملهای انرژی شده و از سرگردانی مردم در ادارات و نهادها و سایر امکان جلوگیری می نماید.

وی ادامه داد: شرکت پست در راستای جلب رضایت مردم در طول چند سال گذشته علی رغم تورم شدید و افزایش هزینه ها، تعرفه های پستی را افزایش نداده است و این امر سبب کمبود درآمد و زیانده بودن اکثر ادارات کل پست کشور منجمله پست استان ایلام شده است.

۱۳ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر ای سی تی روستایی و ۵۷ دفتر پیشخوان دولت و هفت دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمان ها در سطح استان ایلام فعال است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.