تاریخ انتشار : شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

بانک‌ ملی ایلام ۳۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرد

بانک‌ ملی ایلام ۳۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرد
ایلام- رییس اداره امور شعب بانک ملی ایلام با اشاره به پرداخت ۳۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات در نیمه‌ نخست سال جاری گفت: این میزان در بخش‌های مختلف از جمله تسهیلات کرونایی، ازدواج، اشتغالزایی و قرض الحسنه پرداخت شده است.

طالب یاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در این مدت(نیمه نخست سال) چهار هزار و ۴۱۹ نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی(مشاغل آسیب دیده) بانک های این شعب در استان معرفی شده اند که از این تعداد تاکنون به ۲ هزار و ۴۸۱ نفر تسهیلاتی معادل ۱۹ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

به گفته وی، تسهیلات بخش کرونایی در استان ۲۱۶ میلیارد تومان است که سهم بانک ملی استان از این میزان ۷۰ میلیارد تومان است.

یاسمی، یکی دیگر از اقدامات بانک ملی در استان را در مدت نیمه نخست سال جاری پرداخت بیش از هزار و ۱۹۲ فقره وام ازدواج به مبلغ ۶۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ذکر کرد و گفت: همچنین در این مدت ۲۶۱ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بنیاد شهید به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک ملی ایلام یادآور شد: همچنین شعب این بانک در سطح استان ۱۵۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بخش مسکن ایثارگران پرداخت کرده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در مدت نیمه نخست سال جاری نیز گفت: در این مدت ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب هزار و ۹۵۸ فقره تسهیلات پرداخت شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.