تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

۶۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان های ایلام آزاد شدند

۶۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان های ایلام آزاد شدند
ایلام - مدیرکل اداره کل زندان های ایلام گفت: ۶۰ زندانی دیه و جرائم غیر عمد(۵۸ مرد و ۲ زن) از زندان های این استان امسال با کمک خیرین و ستاد دیه کشور آزاد شدند.

مجید احسانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری ۶۰ نفر از زندانیان مالی( جرائم غیر عمد) با کمک خیرین، ستاد دیه کشور و کمک مددکاران از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از این تعداد زندانی، زن هستند، افزود: مبلغ بدهی مالی زندانیان مذکور حدود ۱۷۰ میلیارد ریال بود که با همت مددکاران و تلاش هیات‌های صلح و سازش، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال تخفیف و رضایت شکات اخذ شد.

مدیرکل زندان‌های استان ایلام از ۱۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض خیرین به زندانیان مذکور خبر داد و یادآور شد: پنج میلیارد ریال در قالب دریافت وام، ۱۰۰ میلیارد ریال نیز از محل کمک اعسار و ۹ میلیارد ریال نیز آورده‌های شخصی زندانیان بوده است.

احسانی تاکید کرد: امسال جشن‌های گلریزان و نسیم مهر به علت شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، به ‌صورت غیر حضوری و مجازی و با بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما و خبرگزاری های رسمی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۷۴ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد مالی با مبلغ بدهی مالی بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال با کمک خیرین از زندان‌های استان آزاد شدند.

مدیرکل زندان های ایلام افزود: افزایش زندانیان جرایم غیرعمد زیبنده جامعه اسلامی نیست و باید برنامه ریزی ها طوری انجام شود که افراد مستحق در اولویت قرار بگیرند تا زمینه آزاد سازی آنها تسریع یابد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.