تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

معاون استاندار:

شهرستان‌های ایلام برای جذب سرمایه‌گذار نیازمند تکمیل زیرساخت‌ها هستند

شهرستان‌های ایلام برای جذب سرمایه‌گذار نیازمند تکمیل زیرساخت‌ها هستند
ایلام - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: شهرستان‌های این استان به منظور جذب سرمایه‌گذاری و افزایش رغبت سرمایه‌گذاران نیازمند توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها هستند.

جهانگیر رستمزاد روز یکشنبه در نشست بررسی ایجاد شهرک کشاورزی در شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: اکنون شهرستان مهران در حال توسعه است و شهرستان ملکشاهی و هلیلان نیز برای رفع محرومیت، نیاز است زیرساخت‌های توسعه‌ای آنها اعم از راه، آب، برق و گاز تامین شود.

وی به بحث ایجاد شهرک‌های کشاورزی در ملکشاهی اشاره کرد و افزود: با توجه به محرومیت این شهرستان و تقاضای جوانان برای ایجاد شغل نیاز است این شهرک راه‌اندازی و طرح‌های گلخانه‌ای در آن ایجاد شود.

رستمزاد تاکید کرد: قرار است با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و جهاد کشاورزی و شرکت شهرک‌های کشاورزی در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار طرح‌های گلخانه‌ای اجرا شود.

وی افزود: اکنون مشکل تامین برق یکی از مسایل اجرای این طرح است و نیاز است با تامین زیرساخت‌ها به‌ویژه برق، این طرح سریع‌تر عملیاتی شود تا مردم منطقه از مزایای آن بهره‌مند شوند.

فرماندار ملکشاهی نیز در این نشست گفت: نباید پیش پای طرح توسعه‌ای در شهرستان محرومی همچون ملکشاهی سنگ‌اندازی شود.

محمد تاسمه اظهار داشت: باید با چشم‌اندازهای کوتاه و بلند مدت برای رفع محرومیت این شهرستان با اجرای طرح‌های کوچک و بزرگ گام برداشته شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.