تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۷:۲۰

کرونا موجب تعطیلی موقت بنیاد مستضعفان ایلام شد

کرونا موجب تعطیلی موقت بنیاد مستضعفان ایلام شد
ایلام - ابتلای سه چهارم کارکنان باعث تعطیلی موقت اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام تا پایان مهرماه شده است.

ویروس کرونا و عدم رعایت نکات بهداشتی توسط برخی از ارباب رجوع موجب شده است که نیروهای دستگاه های اداری هم از ابتلا به این ویروس مصون نباشند.

در تازه ترین خبر از فعالیت این ویروس در استان ایلام ۹ نفر از نیروهای اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان به کرونا مبتلا شده اند و در مرخصی اجباری استعلاجی به سر می برند.

اداره کل املاک و اموال بنیاد مستضعفان استان ایلام در مجموع دارای ۱۲ نفر نیروی اداری و حفاظتی است که از این تعداد ۹ نفر مبتلا به کرونا شده اند و تست سه نفر دیگر از جمله رییس این دستگاه هنوز اعلام نشده است و تا زمان مشخص شدن نتیجه تست مشکوک به ابتلا هستند.

با توجه به اینکه از روز شنبه هفته جاری ابتلای کارکنان به ویروس کرونا عملکرد بنیاد مستضعفان استان را مختل کرده است بنابراین تا پایان دوره نقاهت و بازگشت کارکنان به محل کار خود در پایان مهرماه عملا قادر به ارائه هیچگونه خدمات اداری به مردم نیست.

به گزارش ایرنا، بنابر آمار دانشگاه علوم پزشکی بیش از سه هزار نفر از کارکنان دستگاه های مختلف اداری و درمانی استان ایلام به کرونا مبتلا شده اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.