تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۰۸

اعمال مقررات سختگیرانه و کنترل دقیق کلیه مبادی ورودی در استان ایلام / عدم صدور صورت وضعیت مسافری و جابجایی مسافران غیربومی به ایلام

اعمال مقررات سختگیرانه و کنترل دقیق کلیه مبادی ورودی در استان ایلام / عدم صدور صورت وضعیت مسافری و جابجایی مسافران غیربومی به ایلام
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان ایلام از اعمال مقررات سخت گیرانه و کنترل دقیق کلیه مبادی ورودی استان خبر داد. و گفت: پلیس راه در کنار نیروهای انتظامی در مبادی ورودی استان ایلام حضور دارد و زائران را به شهر های خود بازمی گرداند.

سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با کانال خبری پلیس گفت: علاوه بر مبادی ورودی استان، کلیه راههای دسترسی اطراف شهر مهران و منتهی به پایانه مرزی مسدود و ایستگاههای موقت پلیس در این نقاط مستقر شده اند.

وی افزود: به هیچ مسافری اجازه تردد به مرز مهران داده نمی شود و توسط نیروهای پلیس عودت داده می شوند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به زحمات و تلاش های جامعه پزشکی گفت نبایستی بار سختی و زحمات و مشکلات حوزه سلامت تشدید شود و با توجه به شرایط گسترش ویروس بیماری زا، امکان ارائه خدمات مضاعف و مازاد در استان و شهرستان مهران برای افراد وجود ندارد‌.

همتی زاده همچنین گفت: با هماهنگی های انجام شده با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صدور صورت وضعیت مسافری و جابجایی مسافران غیربومی به مقصد شهرستان مهران ممنوع شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به اعلام رسمی کشور عراق مبنی بر عدم پذیرش زائر خارجی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا به هیچ عنوان اجازه تردد مسافر به مرز مهران داده نمی شود لذا از کلیه هموطنان عزیز خواستاریم ضمن توجه به توصیه های مسئولان ، از سفر به استان ایلام برای تردد به عتبات عالیات پرهیز کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.