تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۲۰

هیچ مراسمی در قالب پیاده روی اربعین حسینی(ع) در اماکن متبرکه برگزار نمی شود

هیچ مراسمی در قالب پیاده روی اربعین حسینی(ع) در اماکن متبرکه برگزار نمی شود
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان ایلام از عدم برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) در قالب جاماندگان و در اماکن متبرکه استان خبر داد.

سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس اظهار داشت: امسال در راستای توصیه مسئولان ستاد مبارزه با ویروس کرونا به جهت پیشگیری از اپیدمی این بیماری ، مراسم اربعین حسینی ( ع) با هیچ ساز و کاری برگزار نمی‌شود.

وی افزود: هیچ گونه خدماتی در استان ایلام برای ورود زائران به استان پیش بینی نشده و در مبادی ورودی و خروجی استان از تردد آنها جلوگیری می شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: مراسم پیاده روی از سوی هم استانی های عزیز نیز در روز اربعین حسینی (ع) به سمت زیارتگاهها و اماکن متبرکه در مناطق مختلف استان برگزار نمی شود.

وی یادآور شد: کلیه مبادی ورودی و خروجی استان تحت نظارت و کنترل این پلیس قرار گرفته و اجازه تردد به خودروهای حامل زائران که قصد تردد به مرز مهران را دارند داده نخواهد شد.

سرهنگ همتی زاده خاطرنشان کرد : از مردم عزیز تقاضا داریم در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی از تردد غیر ضروری در این ایام در جاده های ایلام خودداری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.