تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

دهمین جشنواره ادبیات داستانی در ایلام برگزار می‌شود

دهمین جشنواره ادبیات داستانی در ایلام برگزار می‌شود
ایلام - رییس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام گفت: دهمین جشنواره انجمن ادبیات داستانی(داستان‌نویسی) در این استان برگزار خواهد شد.

علی میرزایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این جشنواره در قالب داستان کوتاه و در ۲ گروه سنی بزرگسالان و نوجوانان و در هفت موضوع با مشارکت حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

وی موضوعات جشنواره را دفاع مقدس، سردار حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی، جهش تولید، اقتدار و بالندگی، شکست تحریم‌های ظالمانه، الفبای ایثار، مدافعان سلامت، کمک مومنانه، مواسات و همدلی، افشای جنایت‌های ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم یمن، فلسطین، سوریه و عراق، سبک زندگی اسلامی ایرانی، مسجدمحوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف، عدالت‌محوری، رشد جمعیت فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده‌زیستی و مصرف کالای ایرانی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: به منظور سهولت در ارسال آثار، متقاضیان می‌توانند آثار خود را در قالب فایل وورد از طریق پیام‌رسان واتساپ یا تلگرام به شماره ۰۹۱۸۸۴۳۵۶۷۱ برای دبیر اجرایی این جشنواره نیز ارسال کنند.

میرزایی با بیان اینکه به چهار نفر از برگزیدگان این جشنواره در گروه نوجوانان و چهار نفر در گروه بزرگسالان در استان ایلام جایزه اعطا می‌شود، گفت: برگزیدگان این جشنواره در هر گروه سنی به جشنواره سراسری راه خواهند یافت.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۵ آذرماه به دبیرخانه این جشنواره به آدرس ایلام – مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام- سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام ارسال کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.