تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

۱۸۵ مسکن مددجویان در هلیلان ایلام احداث شد

۱۸۵ مسکن مددجویان در هلیلان ایلام احداث شد
ایلام‌ - مدیر کمیته امداد هلیلان گفت: از سال ۹۶ تاکنون ۱۸۵ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش این نهاد با همکاری سپاه پاسداران، بنیاد مسکن و خیرین در این شهرستان تازه تاسیس احداث شده است.

عزیزمراد غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: سه واحد مسکونی در نیمه اول امسال نیز برای تامین نیاز مسکن مددجویان شهرستان هلیلان تکمیل و به مددجویان واگذار شده و ۱۲ مورد دیگر در حال احداث است.

وی افزود: همچنین در قالب خدمات حمایتی و مسکن مددجویان هلیلانی در نیمه اول امسال ۲۷ مورد حمام و سرویس بهداشتی تعمیر و بازسازی شد.

مدیر کمیته امداد هلیلان یادآور شد: امسال ۲۵۲ نفر جهت دریافت انشعابات رایگان در راستای کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد هلیلان به ادارات معرفی شدند.

غلامی با بیان اینکه کمیته امداد هلیلان در جهت تحقق امر اشتغال اقدامات ارزشمندی را به سرانجام رسانده است، افزود: امسال ۱۲۸ نفر در قالب پرداخت تسهیلات و مشاوره شغلی کمیته امداد شاغل شدند.

وی با اشاره به کمک های های واریزی به ایتام گفت: امسال ۱۷۴ نفر از ایتام از خدمات بیش از یک هزار حامی بهره مند و تاکنون مبلغ پنج میلیارد ریال به حساب آنان واریز شده است.

مدیر کمیته امداد هلیلان اضافه کرد: این نهاد حمایتی برای اشتغال و توانمندسازی مددجویان این شهرستان مبلغ ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است‌.

غلامی به خدمات ارائه شده در حوزه آموزش و مهارت اندوزی مددجویان تحت پوشش این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۶۵ نفر در زمینه فرش بافی، کیف دوزی و پرورش مرغ خانگی توسط کمیته امداد هلیلان مهارت های لازم را فرا گرفته اند.

مدیر کمیته امداد هلیلان یادآور شد: ۹۰۰ بسته لوازم التحریر امسال به دانش آموزان هلیلانی تحویل و ۳۷۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی نیز به ۷۸ دانشجوی هلیلانی در نیمه نخست امسال پرداخت شده است.

به گفته غلامی ۲۲ میلیارد ریال کمک هزینه انشعاب گاز نیز به مددجویان تحت پوشش هلیلانی پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد و یک هزار و ۶۱۵ خانوار با جمعیت بیش از چهار هزار نفر تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال گذشته جزو شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد./اختصاصی ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.