تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

طرح محدودیت تردد به تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های ایلام آغاز شد

طرح محدودیت تردد به تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های ایلام آغاز شد
ایلام - رییس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان از امروز سه‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه، اجرای طرح انسداد و مقررات منع تردد به تفرجگاه‌ها و محدودیت تردد به آرامستان‌ها اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ایلام، سرهنگ رضا همتی‌زاده روز سه‌شنبه اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده کرونا در سطح استان و افزایش آمار مبتلایان، محدودیت‌ها به شکل سخت‌گیرانه توسط نیروهای انتظامی و پلیس راه و با همکاری راهداری، شهرداری و سایر نهادهای ذیربط به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: هرگونه تردد غیرضروری مشمول تخطی از مقررات و محدودیت‌های طرح اعلامی بوده و توسط پلیس راه با اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی مواجه خواهد شد.

سرهنگ همتی‌زاده یادآور شد: به دلیل اجرای مراسم و آیین‌های مربوط به تشییع و کفن و دفن فوت‌شدگان، با هماهنگی شهرداری و دهیاری‌ها به تعداد محدود اجازه تردد داده می‌شود.

همتی‌زاده تصریح کرد: اعمال مقررات، محدودیت‌ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از گسترش بیماری در جامعه است و از همه هم‌استانی‌ها تقاضا داریم با پایبندی به مقررات تعیین شده همکاری لازم را با نیروهای انتظامی و پلیس راه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شهرستان‌های ایلام، ایوان و چرداول در وضعیت سیاه و فوق بحرانی قرار دارند و شهرستان هلیلان نیز که پیش از این زرد بود قرمز شد و بدین ترتیب تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

بر اساس اعلام استاندار ایلام یک چهارم کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف این استان معادل ۶ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و تداوم این وضعیت نگران‌کننده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.