تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

برای نخستین بار در استان ایلام صورت گرفت:

راه اندازی سامانه مزیت سنجی شغلی شهرستانهای استان ایلام برای استفاده فعالان کسب و کار

راه اندازی سامانه مزیت سنجی شغلی شهرستانهای استان ایلام برای استفاده فعالان کسب و کار
ایلام - نگاه اقتصاد - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام از راه اندازی سامانه ملی مزیت سنجی شغلی در این استان همزمان با دیگر نقاط کشور به تفکیک شهرستانهای مختلف استان خبر داد.

شبیب جعفرزاده در گفتگو با تعدادی از خبرنگاران بیان کرد: در این سامانه قابلیت ها، استعدادها و مزیت های شغلی به تفکیک هر شهرستان بارگزاری شده و منبع بسیار مهمی برای فعالان کسب و کار و دستگاههای اجرایی استان به حساب می آید.

وی با اشاره به راه اندازی این سامانه ملی گفت: این سامانه با هدف شناسایی ظرفیت ها و مزیت های شغلی شهرستان ها در سطح استان ایلام با بهره گیری از جدیدترین روش های علمی، فهرست شغلهای گوناگون دارای مزیت در هر شهرستان براساس بوم منطقه، مشخصات آب و هوایی، توان و ظرفیت استان و شهرستان و ویژگی های اقتصادی، اجتماعی و موقعیت جغرافیایی رتبه بندی شده است.

جعفرزاده تصریح کرد:از آنجایی که در سامانه مذکور مزیت سنجی و اولویت بندی مشاغل و کسب و کارهای هر منطقه و شهرستان بر مبنای یک تحقیق همه جانبه انجام گرفته در واقع برای هر شهرستان یک شناسنامه کسب و کار تدوین شده که میتواند مرجعی مناسب برای راه اندازی کسب و کار باشد.

وی ادامه داد: هدف از راه اندازی «سامانه مزیت سنجی شغلی» ارائه نقشه راه مناسبی برای شروع یا توسعه کسب و کارهای مناسب برای علاقه مندان و کارآفرینان هر شهرستان در استان ایلام است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام نقش‌آفرینی در بهبود فضای کسب کار در استان، را از برنامه های این نهاد عنوان کرد و افزود: کارآفرینان، فعالان کسب‌وکار و دستگاه‌های اجرائی می‌توانند مزیت‌های شغلی شهرستان‌های استان را از طریق سامانه «مزیت سنجی شغلی» کمیته امداد به آدرس www.maziyatjob.emdad.ir استخراج کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.