تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

ارتقاء رضایتمندی عمومی از اهداف اصلی کلانتری و پاسگاههای انتظامی در جامعه است 

ارتقاء رضایتمندی عمومی از اهداف اصلی کلانتری و پاسگاههای انتظامی در جامعه است 
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان، گفت: ارتقاء رضایتمندی عمومی از اهداف اصلی کلانتری و پاسگاههای انتظامی در جامعه است.

سرهنگ “مهرداد علی محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به طرح تحول در کلانتری ها و پاسگاه ها یکی از اهداف اصلی این طرح را تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا به منظور ارتقاء رضایتمندی عمومی و امنیت روانی مردم در جامعه دانست.

وی با اشاره به اهمیت چابک سازی در کلانتری ها و پاسگاه ها، افزود: یکی از مهمترین راهکارهای چابک سازی ارتقاء دانش علمی و مهارت انتظامی کارکنان است .

سرهنگ علی محمدی تاکید کرد: کسب مهارت های فردی، سازمانی و پلیسی یکی از ضرورت های کارکنان در کلانتری ها وپاسگاه ها در شرایط فعلی است که باید با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه و برگزاری دوره های آموزشی به این امر مهم توجه شود.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان در پایان با بیان اینکه پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های مردم از بارزترین نکات و نقش موثری در افزایش رضایتمندی مردم دارد، خاطر نشان کرد: ارتقای روحیه دینی و انقلابی کارکنان پلیس از اهداف پلیس جامعه محور است و موفقیت پلیس در ماموریت ها و خدمت رسانی به مردم نیازمند روحیه جهادی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.