تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع ) استان ایلام

زنده یاد پژمان مهدوی فر متعلق به زمان خاصی نیستند / رعایت اخلاق و روحیه مردم داری ایشان در اذهان مردم باقی خواهد ماند

زنده یاد پژمان مهدوی فر متعلق به زمان خاصی نیستند / رعایت اخلاق و روحیه مردم داری ایشان در اذهان مردم باقی خواهد ماند
ایلام - سردار شاکرمی گفت : زنده یاد پژمان مهدوی فر متعلق به زبان خاصی نیستند ورعایت اخلاق و روحیه مردم داری و هدف واقعی ایشان همیشه در جهت منافع استان زنده خواهد بود.

در این آیینی ظهر امروز باحضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان و رییس سازمان بسیج رسانه و وجمعی ازاصحاب رسانه ها از خانواده زنده یاد پژمان مهدوی فر دیدار و تجلیل بعمل آمد.

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه خبرنگار فقید و بسیجی استان زنده یاد حاج پژمان مهدوی فر یکی از نیروهای مجرب، متخصص و متعهد برای جریان رسانه ای استان و نیز خبرنگاری پرورش یافته در تراز انقلاب اسلامی بود افزود: نقش آفرینی ها ایشان در طول دوران مختلف به جهت حضور مداوم و اعتماد سازی افکار عمومی در اذهان مردم ماندگار خواهد ماند.

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین( ع) استان در مورد خصوصیات بارز و منحصر به فرد مرحوم مهدوی فر بیان داشتند: که ایشان حتی در جلسات خصوصی به دنبال وحدت و همدلی بیشتر در جهت پیشرفت استان بودند و انعطاف پذیری ایشان در برابر افکار و عقاید نیز مثال زدنی بود.

سردار شاکرمی خاطر نشان ساخت : که آن مرحوم با داشتن شخصیتی که جاذبه قوی و دافعه در حد نیاز و در جهت منافع مردم بود را همیشه سرلوحه کارهای خود قرار میدادند.

وی در ادامه با بیان اینکه کرونا عزیزان زیادی از جمله پزشکان حاذق و متعهد و و عزیزان رسانه را از ما جدا کرد، اما همچنان یاد و خاطره ی آنها در ذهن مردم و مسئولین خواهد بود هرچند جای خالیشان به راحتی پر نخواهد شد.

وی ابراز داشت : زنده یاد پژمان مهدوی فر خبرنگار فقید رسانه در بحبوحه شیوع بیماری کرونا در راه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در قضیه کرونا و انعکاس خدمات نظام به جامعه نقشه برجسته‌ای داشته اند که قابل تقدیر است.

 

وی در پایان ضمن تشکر از پیگیری های مکرر نماینده مقام معظم رهبری در ایلام در طول مدت وحتی بعد رحلت ایشان افزود : خبرنگاری کاری بزرگ و با ارزش است و تقویت فرهنگ ملی و حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی همچنان باید مهمترین هدف و رسالت خبرنگاران باشد./طلیعه زاگرس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.