تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳

فاز اول بیمارستان رازی ایلام در انتظار آب

فاز اول بیمارستان رازی ایلام در انتظار آب
نگاه اقتصاد - رییس دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام گفت: در صورت تامین آب مورد نیاز فاز اول بیمارستان رازی ایلام‌ به بهره برداری می رسد.

 

دکتر جاسم‌ محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان این که تجهیزات انجام شده برق بیمارستان جهت بهره برداری فاز نخست تامین شده، خاطرنشان کرد: در صورت تامین آب ۳۰۰ لیتر در ثانیه فاز اول راه اندازی خواهد شد.

 

وی با اشاره به این‌که ۷۵ درصد مرگ و میر در استان بر اثر بیماری های قلبی ، دیابت و سرطان است، نیازهای تجهیزاتی از جمله برای رادیوتراپی، آنژیوگرافی و عمل قلب باز را اولویت‌های درمانی استان برشمرد و افزود: رفع این مسائل در دستور کار تیم جدید دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

 

محمدی در ادامه با بیان این که ایمنی دوز یادآور اول واکسن کرونا پس از چند ماه بسیار کم می‌شود، تصریح‌کرد: با تزریق دوز چهارم واکسن کووید ۱۹ و افزایش آنتی بادی سیستم ایمنی بدن تقویت شده و از مرگ و میر جلوگیری می کند.

 

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام اضافه‌کرد: ۳۸ درصد جمعیت ایلام دز سوم و ۲.۶ درصد نیز دوز یادآوری را تزریق کرده اند.

 

دکتر محمدی نسبت به تزریق دوز یادآور واکسن کرونا در سال جاری برای همه اقشار جامعه بخصوص کادر بیمارستانی و کارکنان به عنوان یک امر ضروری تاکید کرد.

 

وی در پایان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا زائران اربعین قبل از ورود به ایلام و مهران باید دوز یادآور واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.