تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

ایمان و عمل صالح، رمز موفقیت پلیس در جامعه اسلامی 

ایمان و عمل صالح، رمز موفقیت پلیس در جامعه اسلامی 
ایلام - نگاه اقتصاد- جانشین فرماندهی انتظامی استان، گفت: ایمان و عمل صالح را می توان رمز موفقیت پلیس در جامعه اسلامی دانست.

سرهنگ “شهاب عزیز زاده” در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس، گفت: پلیس به عنوان پناهگاه مردم بایستی از ضریب اطمینان قابل قبولی برخوردار باشد تا قابلیت اتکاء و یا به تعبیری اعتماد را داشته باشد.

وی ادامه داد: معمولا ماموران پلیس از اولین نیروهایی هستند که در صحنه های حوادث گوناگون حاضر و در ابعاد مختلف به امداد رسانی و پاسخگویی به بزه دیدگان می پردازند.

سرهنگ عزیز زاده خاطر نشان کرد: سازمان پلیس گسترده ترین سازمان اجتماعی است که بیشترین قابلیت دسترسی را برای شهروندان دارد.

وی گفت: نیروی انتظامی در استان ایلام به صورت روزانه ده ها ماموریت را در راستای برقراری و حفظ امنیت انجام می دهد که محور اصلی همه این اقدام ها پیشگیری از وقوع جرم است.

وی با اشاره به اینکه امید شهروندان در نخستین لحظات به پلیس است، اظهار داشت: مقبولیت مردمی پلیس در گرو داشتن ایمان و عمل صالح است که بازخورد این عمل باعث جلب رضایت شهروندان خواهد شد.

جانشین انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از آنجایی که پلیس در ارتباط مستقیم با مردم است بایستی با متانت و سعه صبر برخورد کند که لازمه این عمل داشتن ایمان و عمل صالح است.

این مسئول انتظامی در پایان گفت: رفتار پلیس چنانچه رفتاری صالح و درست و برخاسته از اعتقادات و ایمان باشد بدون شک در جلب اعتماد عمومی موثر بوده و به عنوان یک الگوی رفتاری در جامعه نهادینه خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.