تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

رییس ستاد کل نیروهای مسلح از استاندار ایلام تجلیل کرد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح از استاندار ایلام تجلیل کرد
ایلام -رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح سپاس از همکاری استاندار ایلام در اجرای برنامه های دفاع مقدس استان تجلیل کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سرهنگ پاسدار محمدحسین فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام به نمایندگی از ستاد کل نیروهای مسلح، لوح تقدیر سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام تقدیم کرد.

بر اساس این گزارش، این لوح به پاس اهتمام و تلاش شایسته استاندار ایلام در برگزاری آیین تکریم و تجلیل پیشکسوتان استان، افتتاح موزه دفاع مقدس و حضور ارزشمند استان در برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت به استاندار ایلام اهدا شد.

به گزارش ایرنا، از فروردین سال ۵۹ تا پایان جنگ تحمیلی ۱۷۲ عملیات زمینی، ۷۰ عملیات هوایی و ۴۲۹ مورد تحرک زمینی در این استان صورت گرفته و بیش از سه هزار شهید، ۱۰ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده نتیجه جان‌فشانی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس است.

نظام حاکم بر عراق خیلی پیشتر و زودتر از ۳۱ شهریورماه تجاوز و تنش مرزی را در محدوده همجوار با ایلام شروع کرد و جنگ تحمیلی در ایلام سه ماه قبل از شروع سراسری تجاوز گسترده دشمن به مرزهای کشور آغاز شد./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.