تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۲۴

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها
نگاه اقتصاد - معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام از برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید "قاسم سلیمانی" خبر داد.

سرهنگ “فرزاد یاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: هدف از برگزاری اینگونه مسابقات ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و افزایش سطح آگاهی کودکان و نوجوانان به مقوله مهم امنیت و روحیه ایثار و مقاومت است.

وی افزود: سردار سلیمانی همانگونه که در زندگی پربرکت خود با روحیه سرشار از ایثار و مقاومت توانست به همراه جوانان و مومن فداکار امنیتی بی مثال را در کشور رقم بزند با شهادتش نیز بسیاری از انسان های خفته و غافل را بیدار کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امروزه هنر از مهمترین و کاربردی ترین ابزار در انتقال مفاهیم گوناگون فرهنگی و اجتماعی در سطح جوامع است، ادامه داد: مطمئناً برگزاری اینگونه مسابقات که مورد علاقه کودکان و نوجوانان می باشد می تواند زمینه را برای اجرای برنامه های آموزشی و تداعی کردن روحیه ایثار و مقاومت در کودکان و نوجوانان فراهم کرد.

وی تصریح کرد: معاونت اجتماعی انظامی استان ایلام در نظر دارد در همین راستا یک دوره مسابقه نقاشی را با موضوع شهادت سردار شهید “قاسم سلیمانی” در بین کودکان و نوجوانان در سطح استان ایلام برگزار کند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را حد اکثر تا تاریخ ۱۱ دی ماه سال جاری از طریق پیام رسان سروش و ارتباط با ادمین پلیس ایلام با لینک http://sapp.ir/ilam110 ارسال کنند.

سرهنگ یاسمی خاطرنشان کرد: در بین شرکت کنندگان به آثار برتر و برگزیده در مسابقه، توسط معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام جوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.