تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

استاندار: 

تغییر وضعیت ایلام به زرد نباید باعث غفلت شود

تغییر وضعیت ایلام به زرد نباید باعث غفلت شود
ایلام - استاندار ایلام گفت: تغییر وضعیت ایلام به زرد و ایجاد آرامش نسبی نباید باعث ایجاد غفلت شود، کوچکترین سهل انگاری ما را به روزهای بحرانی کرونا باز می گرداند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست ستاد ملی کرونا با تاکید بر اجرای کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در استان اظهار داشت: بر اساس بررسی های بعمل آمده استان ایلام یکی از موفق ترین استان های کشور در کنترل بیماری کرونا بوده است.

وی ضمن تقدیر از همه عوامل ستاد استانی کرونا افزود: همراهی خوب مردم در اجرای دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی در ایجاد وضعیت موجود بیشترین تاثیر را داشته است و این نشان می دهد که ما راه غلبه بر کرونا را یافته ایم.

استاندار ایلام همراهی مردم در اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطع زنجیره انتقال کرونا را مهمترین عامل کنترل این بیماری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امروز تنها ۹ مورد ابتلا به کرونا بدون فوتی شناسایی و ثبت شده و چنین خبری باعث امیدواری می شود.

به گزارش ایرنا، مجموع مبتلایان به کرونا در استان ایلام از ابتدای شیوع ۲۳ هزار و ۷۴۰ نفر است که از این تعداد ۲۲ هزار و ۴۵۳ نفر بهبود یافته و ۶۵۰ نفر نیز جان خود را از دست داده اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.