تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

استاندار ایلام: برنامه‌های مدونی برای توسعه استان در دستور کار قرار گرفته است

استاندار ایلام: برنامه‌های مدونی برای توسعه استان در دستور کار قرار گرفته است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه برنامه‌های مدونی برای توسعه استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: ‌نصایح نماینده ولی فقیه در استان باید نصب العین فعالیت همه مدیران استان باشد.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلام روز شنبه به همراه معاونین و مدیران ستادی استانداری ایلام با حجت الاسلام اله کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.

استاندار ایلام در این دیدار با تبریک فرارسیدن سال جدید و گرامیداشت تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت، به نامگذاری امسال با عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برای همه مسئولان منشأ خیرات و برکات فراوان بوده و تاکید معظم له به رشد تولید، اقتصاد، اشتغال و نیز معیشت مردم، مسئولیت ها در این حوزه را دو چندان کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران باید بیانات رهبر فرزانه انقلاب را سرلوحه و نصب العین کار خود قرار دهند، افزود: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام کانون وحدت است که دغدغه اشتغال، سفره مردم و امیدآفرینی را دارد، لذا همه مدیران باید نصایح را نصب العین قرار دهند و در راستای عملیاتی کردن آنها نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

بهرام‌نیا افزود: برنامه‌های مدونی برای توسعه استان در دستور کار قرار گرفته و با همدلی و وحدت و انسجامی که وجود دارد در آینده ای نه چندان دور استان ایلام در ردیف استان های برخوردار قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز، گفت: امروز و در جلسه با مدیران تاکید کردیم از هیچ تلاشی برای حضور سرمایه‌گذاران در استان دریغ نشود و در رابطه با هر گونه قصور و کوتاهی در این زمینه مدیران باید پاسخگو باشند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به عملکرد خوب دادگستری استان و کسب جایگاه رتبه هشتم دادگستری ایلام در سطح کشور در طی هفت ماه ابراز امیدواری کرد با مجموعه اقدامات و برنامه‌ریزی های صورت گرفته این رتبه ارتقا یابد، در مجموع با این روند استان در مسیر توسعه در حال حرکت است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.