تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵

از جان گذشتگی، ایثار و شهادت طلبی ویژگی بارز کارکنان سپاه حفاظت فرودگاه

از جان گذشتگی، ایثار و شهادت طلبی ویژگی بارز کارکنان سپاه حفاظت فرودگاه
.

نگاه اقتصاد – به مناسبت پنجم دی ماه سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به همراه علیمحمدی رئیس دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از کارکنان حفاظت فرودگاه استان ایلام با خانواده شهید “رستم نادی” و همچنین پیشکسوت حفاظت فرودگاه “حیاتعلی کریمی” دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرمانده سپاه استان ضمن تجلیل از زحمات کارکنان حفاظت فرودگاه گفت:به لطف خدای متعال و عنایات حضرت بقیه الله(عج) و از جان گذشتگی، ایثار و شهادت طلبی برادران سپاه در طول مدت مأموریت سپاه حفاظت هواپیمایی تا امروز که بیش از ۳۵ سال از مسئولیت سپاه در این حوزه می‌گذرد، هیچ اقدام موفقی از سوی هواپیماربایان صورت نگرفته است.

وی افزود: سپاه پاسداران دارای این خاصیت ‌می‌باشد که تعالیم و فرامین رهبر معظم انقلاب را به عنوان آیین زندگی و نبرد، به ‏صورت یک دکترین قدرتمند در سیستم فرماندهی و کنترل خود تسری و تعمیم دهد و با هر گونه تهدیدی در کمال قدرت و اقتدار مقابله نماید و زمینه‌های ایجاد توسعه کشور در تمامی عرصه‌ها از جمله صنعت حمل و نقل هوایی را که مستلزم برقراری امنیت است، فراهم نماید.

یادآور می شود شهید “رستم نادی” به عنوان جانشین حفاظت فرودگاه استان ایلام در اوایل اسفند ماه سال ۷۹ به دست منافقین کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.