تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

معاون استاندار ایلام:

فعال‌سازی واحدهای راکد سبب کاهش آثار تحریم‌ها می‌شود

فعال‌سازی واحدهای راکد سبب کاهش آثار تحریم‌ها می‌شود
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: فعال‌سازی واحدهای راکد کمک زیادی به توسعه تولید در استان و کشور کرده و آثار تحریم های اقتصادی ظالمانه را بطور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

 

شهریار عباسی در همایش گرامی داشت دهه تولید و تجارت اظهار داشت: بازگشت واحدهای نیمه فعال و راکد به چرخه تولید هم از نظر ایجاد اشتغال و هم تولید به توسعه استان کمک می کند.

وی افزود: همواره در ادوار گذشته و بعد از پیروزی از جنگ تحمیلی، هجمه های زیادی بر کشور وارد شد که شبیخون اقتصادی ناجوانمردانه هدف قرار داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بر اساس سیاست های ابلاغی، سیاست اقتصاد مقاومتی برای خنثی کردن این شبیخون توسط مقام معظم رهبری طراحی شد.

عباسی اظهار داشت: با وجود همه فشارها و تحریم ها تاکنون خوب توانسته ایم در برابر همه ناملایمات ها مقاومت کنیم و در این بین مردم همراهی خوبی داشته اند.

وی، طرح مردم سازی یارانه را بر اساس نظر اکثریت کارشناسان اقتصادی مثبت عنوان کرد و افزود: انتظار داریم اصناف و تولیدکنندگان و همه مردم همانند سایر بحران ها نقش سربازان و افسران اقتصادی را بازی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: در سالی که به نام سال حمایت از تولید و اشتغال نامگذاری شده، رشد ۹.۶ درصدی برای ایلام در نطر گرفته شده که با رشد و توسعه سرمایه گذاری و افزایش بهره وری آن را محقق کنیم.

عباسی اظهار داشت: برای توسعه سرمایه گذاری، فعال کردن واحدهای نیمه تمام و راکد در دستور کار قرار دارد و امیدواریم که یاری رسان و کمک رسان آنها باشیم.

وی افزود: برای بهره وری بیشتر باید با استفاده از ظرفیت آموزش پرسنل و بروز کردن تجهیزات در این مسیر همه تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تولیدکنندگان استان باید در نمایشگاه های بین المللی شرکت کنند تا بتوانند با انعقاد تفاهم نامه و آشنایی با شرکت های بزرگ با نگاه توسعه ای زمینه را برای سرمایه گذاری بیشتر فراهم کنند.

عباسی تاکید کرد: ما برای کمک به چرخ تولید و صنعت و همراهی در راستای رفع مواتع تولید همواره در کنار تولید کنندگان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این همایش از واحدهای برتر تولیدی و صنعتی استان تجلیل شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.