کد خبر : 24268
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

تبلیغات محیطی،عوامل مهمی درنهادینه کردن فرهنگ ترافیک و رانندگی است

تبلیغات محیطی،عوامل مهمی درنهادینه کردن فرهنگ ترافیک و رانندگی است
.

نگاه اقتصاد – رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان،با بیان اینکه آموزش و آگاهسازی عمومی می تواند در ایمنی سطح معابر عمومی و حوادث رانندگی پیشگیری کند،گفت:فضاسازی و تبلیغات محیطی یکی ازتاثیرگذارترین عوامل درنهادینه کردن و تغییرات فرهنگ ترافیک ورانندگی است.

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت:تبلیغات محیطی درزمینه اصول و قوانین ترافیکی ابزار مناسبی برای ارائه پیام های کوتاه درتقویت فرهنگ رانندگی می باشد.

وی بااشاره به اینکه آموزش های صحیح و به هنگام می تواند بسیاری از ناهنجاری های ترافیکی و بی انضباطی ها رابه حداقل برساند،افزود:به همین منظور پلیس راهوراستان ایلام درکنارفعالیت های انتظامی به دنبال توسعه کمی و کیفی آموزشهای عمومی و فرهنگ سازی درسطح جامعه می باشد.

این مقام انتظامی، درادامه به اثربخشی اقدامات فرهنگی و بنر نوشته ها دراصلاح رفتارهای غلط ترافیکی اشاره و خاطرنشان کرد:باتوجه به ممنوعیت برگزاری کلاس های آموزش حضوری این پلیس درحال افزایش دانش و ارتقاء مهارتهای شدآمدی شهروندان ازطریق سایر راهکارهای غیرحضوری است.

سرهنگ کهزادی درخاتمه، مکان و نوع محتوای تبلیغات محیطی را دو مولفه موثر در میزان اثر بخشی تبلیغات محیطی برشمرد و افزود:به همین خاطر تلاش شده تا موضوعات آموزشی درج شده در بیلیوردها و تابلوهای روان و دیجیتالی ،متناسب با شرایط ترافیکی استان انتخاب شوند.

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت:تبلیغات محیطی درزمینه اصول و قوانین ترافیکی ابزار مناسبی برای ارائه پیام های کوتاه درتقویت فرهنگ رانندگی می باشد.

وی بااشاره به اینکه آموزش های صحیح و به هنگام می تواند بسیاری از ناهنجاری های ترافیکی و بی انضباطی ها رابه حداقل برساند،افزود:به همین منظور پلیس راهوراستان ایلام درکنارفعالیت های انتظامی به دنبال توسعه کمی و کیفی آموزشهای عمومی و فرهنگ سازی درسطح جامعه می باشد.

این مقام انتظامی، درادامه به اثربخشی اقدامات فرهنگی و بنر نوشته ها دراصلاح رفتارهای غلط ترافیکی اشاره و خاطرنشان کرد:باتوجه به ممنوعیت برگزاری کلاس های آموزش حضوری این پلیس درحال افزایش دانش و ارتقاء مهارتهای شدآمدی شهروندان ازطریق سایر راهکارهای غیرحضوری است.

سرهنگ کهزادی درخاتمه، مکان و نوع محتوای تبلیغات محیطی را دو مولفه موثر در میزان اثر بخشی تبلیغات محیطی برشمرد و افزود:به همین خاطر تلاش شده تا موضوعات آموزشی درج شده در بیلیوردها و تابلوهای روان و دیجیتالی ،متناسب با شرایط ترافیکی استان انتخاب شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.