تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

استاندار ایلام: دولت برای محرومیت زدایی هلیلان عزم جدی دارد

استاندار ایلام: دولت برای محرومیت زدایی هلیلان عزم جدی دارد
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه امروز توجه ویژه دولت به مناطق کم برخوردار است، گفت: دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی هلیلان اهتمام جدی دارد.

 

حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در نشست تودیع و معارفه فرماندار هلیلان اظهار داشت: یکی از مناطقی که در سفر رییس جمهور به استان مورد توجه ایشان قرار گرفت تکمیل طرح های نیمه کاره هلیلان بود.

وی افزود: بخش قابل توجه ای از مصوبات سفر رییس جمهوری مربوط به شهرستان هلیلان است و دولت تلاش دارد پروژه های نیمه کاره این شهرستان را در اسرع وقت تکمیل کند.

استاندار ایلام ادامه داد: هلیلان محروم با وجود محرومیت زیاد، اما دارای افراد صاحبان اندیشه و خرد است و بسیاری از مناصب مدیریتی و کلیدی کشور بر عهده نخبگان این منطقه است.

بهرام نیا با قدردانی از فرماندار سابق هلیلان یادآور شد: امروز بی نهایت از استقبال شما مردم از خادمان خود تشکر و قدردانی می کنم و امیدواریم بتوانیم با خدمت صادقانه جوابگوی زحمات مردم شریف هلیلان باشم.

مردم با وجود کمبودها در تمامی عرصه ها حضوری فعال داشتند  

استاندار ایلام با اشاره به حضور مردم در تمامی صحنه ها مهم انقلاب نظیر انتخابات و حماسه ۹ دی گفت: این حضور فعال و همه جانبه نشانگر ایمان و اخلاق مداری این مردم است که برگرفته از آموزه های دینی و اسلامی است.

وی افزود: دین مداری، شجاعت و اخلاق مداری مهم ترین ویژگی مردم ایران است، مردمی که در بزنگاه های مختلف جانانه برای دفاع از کشور از جان خود گذشتند.

بهرام نیا تاکید کرد: قبل از انقلاب تمامی امکانات برای قشر خاصی از جامعه بود و مابقی باید خدمه می بودند و قبل از انقلاب اولین شهری که از نعمت گاز بهره مند شد، شهری در جنوب استان تهران بصورت پایلوت بود و هدف دولت از بهره مندی این شهر این بود که اگر خطری نداشت، آنان را به سایر مناطق تعمیم دهد.

استاندار ایلام تصریح کرد: امروز مناطق محروم به برکت نظام جمهوری اسلامی از گاز و برق و تمامی امکانات بهره مند بوده و روز به روز در حال پیشرفت هستیم.

وی بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی که امروز به برکت مردم ایجاد شده است مردم را ارباب و ولی نعمت خود می داند و شایسته سالاری و کرامت انسانی ملاک احراز مسوولیت هاست./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.