تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵

پایان غربالگری عمومی طرح محله محور شهید سلیمانی در شهرستان بدره

پایان غربالگری عمومی طرح محله محور شهید سلیمانی در شهرستان بدره

نگاه اقتصاد – یونس آزادی، فرماندار شهرستان بدره از پایان غربالگری عمومی در شهرستان بدره خبر داد و گفت: این غربالگری با عنوان طرح محله و خانواده محور مدیریت بیماری کرونا و تحت نام شهید سرافراز قاسم سلیمانی در سراسر کشور به اجرا درآمده است.   این مسئول به غربالگری صد درصد خانوارها و افراد

نگاه اقتصاد – یونس آزادی، فرماندار شهرستان بدره از پایان غربالگری عمومی در شهرستان بدره خبر داد و گفت: این غربالگری با عنوان طرح محله و خانواده محور مدیریت بیماری کرونا و تحت نام شهید سرافراز قاسم سلیمانی در سراسر کشور به اجرا درآمده است.

 

این مسئول به غربالگری صد درصد خانوارها و افراد ساکن در شهرستان از نظر بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: در این طرح ۴۰۶۷ خانوار و ۱۴۷۸۲ نفر ساکن در شهرستان با همکاری مردم و تلاش و پشتکار نیروهای درگیر در طرح، مورد غربالگری قرار گرفتند.

 

فرماندار بدره در ادامه با بیان این که در طول اجرای این طرح در مجموع ۱۶۲ نفر نیازمند نمونه گیری بیماری کرونا بودند که از آنها رپید تست انجام گرفت، خاطرنشان کرد: آزمایش ابتلا به کرونای ۲۶ نفر از آنها مثبت اعلام شد که ۳۲ نفر از آنها به پزشک یا بیمارستان ارجاع داده شدند.

 

آزادی یادآور شد: از مجموع افراد غربالگری شده، ۵۸ نفر مادر باردار، ۱۳۱۲ نفر سالمند و ۶۴۸ نفر دارای بیماری زمینه ای بوده اند که در مراحل بعدی غربالگری این افراد بیشتر تحت نظارت کادر بهداشت و درمان قرار خواهند گرفت.

 

فرماندار بدره در پایان اظهار داشت: این طرح با مشارکت کلیه نیروهای سطح شهرستان و با محوریت شبکه بهداشت و درمان و بسیج و هلال احمر در قالب چهار کمیته به اجرا درآمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.