تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۹:۳۲

پیام فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت حماسه ۹ دی

پیام فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت حماسه ۹ دی
نگاه اقتصاد - فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت حماسه ۹ دیماه پیامی به شرح زیر صادر کرد.

در پیام سرهنگ “دلاور القاصی مهر” آمده است:

روز نهم دی درتاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید ،حماسه ۹ دی ماه نمادعزت ،استقلال وبصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام وآرمانهای انقلاب ایستاده اند.

 حماسه ۹دی، حضورعاشورایی مردم حماسه سازو ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ نقطه عطفی درتاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد وزن ایرانی بحساب می آید.

حماسه ۹ دی ماه، نمادعزت ،استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب ایستاده اند و باصدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

روز نهم دی درتاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار شد،در این روز ماندگار و تاریخی، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مایوس و نا امید ساخت،و قلب امام زمان(عج)و نایب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای “مدظله العالی” را شاد ساخت.

می توان گفت نهم دی ماه روز غلبه جنود الهی برجنود شیطان است، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

روز ۹ دی ماه در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه، و آری گفتن به نظام مقدس ایران اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبرفرزانه انقلاب اسلامی است،مردم در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران باردیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم درتهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

روز نهم دی،روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

روز نهم دی ماه روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و درمیان گرد و غباری که فتنه گران بپا کرده اند هرگز نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است بر می دارند.

و در نهایت روز نهم دی ماه روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام(ره)را که فرمودند: “پشتبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد”،به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

نهم دی ماه ۱۳۸۸جشن بلوغ فکری وشخصیتی نظام اسلامی بود ،۹دی ماه در ایران بود،ولی پایه های کاخ سفید درمکان وکاخ معاویه درزمان را لرزاند،

۹دی شروع حرکت و یک فرهنگ بود یعنی عزت خواهی،۹دی شهره خون شهید مطهری ها،بهشتی ها ،باکری ها وهزارن شهید والامقام دیگربود.

۹دی تاریخ نبود ،بلکه خود تاریخ ساز بود،۹دی نور بصیرت الهی بود در دل های امت ، و هرچه خواستم بگویم که ۹ دی چیست زبان الکن بود،فقط می توانم که بگویم ۹دی ،۹ دی بود و بس.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.