تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

تمدید سه گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت بیمه تعاون برای سومین سال متوالی

تمدید سه گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت بیمه تعاون برای سومین سال متوالی
نگاه اقتصاد - مدیر تحقیق، توسعه و آموزش بیمه تعاون، از تمدید سه گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت این شرکت برای سومین سال متوالی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تعاون، سیدمهدی میرحیدری اظهار داشت: این گواهی‌نامه‌ها شامل استاندارد ایزو ۹۰۰۱ مربوط به مدیریت کیفیت، استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ مربوط به به پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشتریان و استاندارد ۱۰۰۰۴ مربوط به پایش و سنجش رضایتمندی مشتریان می‌شود.

 

وی اضافه کرد: این گواهی‌ها از مؤسسه بین‌المللی «توف نورد ایران – اتریش» اخذ شده است.

 

وی تصریح کرد: بر اساس استاندارد ۹۰۰۱ اخذشده، تمامی فرایندهای سازمانی تحت پوشش قرار گرفته و یکپارچه سازی فرآیندها و مستندسازی مدارک به منظور تسریع و تسهیل‌گری مضاعف صورت خواهد پذیرفت.

 

مدیر تحقیق، توسعه و آموزش بیمه تعاون در ادامه مطرح کرد: هدف اصلی از اخذ این استاندارد، توجه ویژه به ذی‌نفعان از یک‌سو و یاریگری مناسب برای شناسایی و رفع اشکالات احتمالی واحدها از سوی دیگر است.

 

میرحیدری در ادامه با اشاره به اخذ گواهی استانداردهای ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ بیان داشت: این استانداردها نشانگر احترام و توجه شرکت به مشتریان بوده و بر اساس آن، سازمان می‌تواند شرایطی را برای پایداری ویژگی‌های مثبت و بالندگی هرچه بیشتر آن فراهم کرده و در کنار جلب رضایت کیفی مشتریان، به رشد سازمانی خود نیز کمک کند.

 

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بیمه تعاون، تسریع در ارائه خدمات، پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی بیمه‌گزاران است و امیدواریم با تداوم شرایط مورد نظر استانداردهای کیفی، بتوانیم سطح ارائه خدمات به مشتریان را همواره ارتقاء دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.