تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

مشترکان کم‌مصرف برق خانگی ایلام مشمول بسته‌های تشویقی می‌شوند

مشترکان کم‌مصرف برق خانگی ایلام مشمول بسته‌های تشویقی می‌شوند
ایلام - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: مشترکان خانگی در صورتی که مصرف برق خود را کاهش دهند، مشمول بسته‌های تشویقی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، هادی شیرخانی روز چهارشنبه اظهار داشت: صنعت برق کشور برای تشویق مردم به کاهش مصرف برق که تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها نمایان می شود، مشوق هایی را در نظر دارد.

وی یادآور شد: مشترکان خانگی در صورتی که مصرف برق خود را کاهش دهند از مشوق های صنعت برق برخوردار خواهند شد.

شیرخانی افزود: سرما و برودت هوا باعث افزایش مصرف سوخت در کشور شده است و همین موضوع محدودیت هایی را برای تولید برق در نیروگاه ها ایجاد می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در تامین برق کشور در روزهای سرد سال و همچنین افزایش مصرف سوخت گاز به ویژه در شرایط کرونایی، همراهی مشترکان در مدیریت مصرف برق و به تبع آن کاهش مصرف سوخت نیروگاه های کشور بسیار تعیین کننده است.

وی اضافه کرد: مشترکان با اقداماتی ساده مانند خاموش کردن لامپ های اضافی منازل و ادارات و کاهش جزئی شعله بخاری و یا کاستن یک درجه دمای محیط ، می توانند تا ۱۰ درصد مصرف گاز کشور را کاهش دهند که در این صورت با همکاری مردم مشکلی در تامین گاز و برق کشور در چند روز سرد سال به وجود نخواهد آمد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.